HIBURAN : ISNIN 17 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : ISNIN 17 OGOS 2009


Farid, Lisa ikon romantik?
DAHULUNYA, dua insan popular ini pernah dikaitkan sebagai pasangan yangsedang mengait buih-buih cinta. Sering dilihat bersama ketikamenghadiri majlis-majlis tertentu, ia seakan menguatkan andaianpelbagai pihak yang mereka sebenarnya punyai perasaan cinta antara satusama lain.


Perginya seorang pejuang nasyid
SETIAPpagi, seperti biasa sebelum melangkah keluar dari rumah untuk kepejabat, Mohamad Asri Ibrahim dibekalkan erat pelukan isteri yangmengiringinya hingga ke pintu sambil mengucup tangan sebagai doa agarperjalanan suami selamat pergi dan kembali.


Astro tawan penonton Melayu
STESEN berbayar terulung negara, Astro sentiasa hadir denganpembaharuan yang kreatif dalam menjaga hati pelanggan setianya.Baru-baru ini, Astro hadir dengan pakej baru iaitu pakej Mustika demimemenuhi permintaan pelanggan Melayu yang kian bertambah.


Kak Yong kecewa tiada rancangan kanak-kanak
BAGI kanak-kanak yang pernah membesar dengan rancangan Permintaan ApaItu? yang ke udara di Rangkaian Nasional (RTM) setiap Sabtu pukul 9.30pagi suatu ketika dahulu, nama Kak Yong tentu tidak asing lagi bagimereka.








India minta penjelasan AS
BIKANER - Pemerintah India akan menuntut jawapan berhubung isupenahanan pelakon terkenal Bollywood, Shah Rukh Khan (gambar) di sebuahlapangan terbang di Newark, Amerika Syarikat (AS) kepada pentadbiranAS, kata Menteri Penerbangan Awam, Praful Patel semalam.


Cinta Akhil, Waheeda datang sendiri
Bukan sesuatu yang mengejutkan apabila penceramah bebas dan hos saluranOasis, Akhil Hayy akhirnya bernikah dengan penyanyi dan pelakon Waheedaatau nama sebenarnya Nor Wahidah Abdul Wahab.

Rahsia langsing Jennifer
Betulkah sampai macam itu sekali untuk kurus? Pelakon jelita yang jugabekas bintang siri komedi Friends, Jennifer Aniston mendedahkan yangrutin senamannya dilakukan pada pukul 3 pagi setiap hari.

Tarantula cari Leona
Penyanyi Leona Lewis nyaris menjadi mangsa gigitan tarantula baru-baruini dalam satu sesi penggambaran di Malibu, Amerika Syarikat.


MLTR mahu terus hidup!
MASIHingat lagi kali terakhir kumpulan popular Micheal Learns To Rockmengadakan konsert di Malaysia pada tahun 2007. Ia bagaikan sebuahpusat karaoke besar apabila setiap bait-bait lagu yang dialunkan merekadisambut dengan nyanyian bersama peminat-peminat.


Jessica Simpson jadi geisha di Jepun
TOKYO - Penyanyi dan pelakon terkenal, Jessica Simpson memakai kostumgeisha ketika dia berada di Jepun, lapor sebuah akhbar kelmarin.


Pelakon ditangkap kerana kokain
LONDON - Pelakon terkenal di Britain, Holly McGuire (gambar) ditangkapselepas polis menemui kokain bernilai lebih £150,000 (RM872,540) dansejumlah pokok kanabis di sebuah rumah, lapor sebuah akhbar semalam.

Brad Pitt tidak lagi hisap ganja
LOS ANGELES - Pelakon terkenal, Brad Pitt mengaku dia tidak lagimenghisap ganja selepas dia menjadi bapa beberapa tahun lalu, laporsebuah akhbar semalam.


Timberlake bergaya dengan Harley Davidson
LOSANGELES - Tidak disangkal lagi bahawa penyanyi Justin Timberlake akanmenyebabkan ramai gadis tertawan dengannya setelah dia memakai jaketkulit dan menunggang motosikal, lapor sebuah akhbar semalam.








Penangan Nur Kasih
JODOHRemy Ishak dan Tiz Zaqyah dalam skrin memang kuat. Setelah digandingkandalam telefilem Bernafas Dalam Lumpur arahan Pengarah Harapan FestivalFilem Malaysia ke-22, James Lee pada 2007, mereka kembali disatukandalam drama penuh emosi dan meruntun jiwa, Nur Kasih.

16 skrip teater pendek bersaing
SEBANYAK16 karya skrip teater pendek akan bersaing dalam Festival Teater PendekAnugerah Merdeka anjuran Merdeka Award dengan kerjasama Dewan Bahasadan Pustaka (DBP) bermula malam ini.

Semangat Asri tidak mati
"BERDOALAHbanyak-banyak seolah-olah kita tidak akan berjumpa Ramadan tahun ini,"tazkirah yang disampaikan Allahyarham Mohd Asri Ibrahim, vokalis utamakumpulan nasyid Rabbani ketika menghadiri majlis sidang media RendaRamadan TV3 di Masjid Al-Bukhary, Jalan Hang Tuah, hampir dua minggulalu itu seakan-akan satu kiasan bahawa dia akan pergi buatselama-lamanya.

Impikan anak kembar lelaki
DENGANsekali lafaz saja, Mohd Faizal Maas atau lebih dikenali sebagai Ajaisah menjadi suami kepada bekas pengurus artis Maestro Talent, NorlizaMohd Ilias selepas menyemai cinta selama tiga tahun dan tarikh 15 Ogos2009 akan menjadi tarikh keramat percintaan merpati dua sejoli yangdibina atas dasar kasih dan sayang.

Dengarnya...: Stesen TV tak hargai sumbangan Ustaz Asri?
TAKZIAHkepada keluarga pemimpin dan vokalis utama kumpulan Rabbani, Mohd AsriIbrahim di atas kepulangannya ke Rahmatullah pada pagi Khamis lalu.

Dengarnya...: Awan Dania kembali untuk musim kedua
BERITAbaik buat penggemar Awan Dania yang bersiaran di Astro Ria, drama iniakan menemui penonton tak lama lagi untuk sambungannya. Ketika inipenggambaran sedang rancak dijalankan hingga ke bulan puasa nanti.Azizi 'Chunk' yang akan memikul tugas sebagai pengarah seperti musimlalu.

Dengarnya...: Cara UNIC pikat remaja berpuasa
INSYA-Allahpada 22 hingga 23 Ogos ketika kita sedang menyambut Ramadan al-Mubarak,kumpulan nasyid UNIC akan menganjurkan sebuah aktiviti dipanggil KemSyoknya Puasa Bersama UNIC. Kem ini akan dijalankan di Teratak HijjazCountry Resort, Sungai Merab, Bangi.

1 ..2 Jus! musim ketiga kembali ceriakan ntv7
PERMAINANzaman kanak-kanak semua, 1..2.. Jus! kembali menemui penonton denganmusim baru yang lebih menyengat. Saksikan aksi nakal dan sifatkeanak-anakan terpendam selebriti ini di 1..2.. Jus! musim ketiga,setiap Jumaat pada 8.31 malam mulai 14 Ogos 2009 hanya di Saluran CeriaAnda.







Bintang bersinar semula
KETIKA nama berada di puncak, Siti Sarah Raisuddin, 25, dirundungkontroversi lalu bintang yang bersinar terang itu pudar dan langsunghilang dari penglihatan. Pun begitu mereka yang tidak pernah berputusasa, pasti Allah SWT membuka jalan kepadanya untuk membina semula hidupbaru.

Penangan badan besi
"MANA badan besi," ujar seorang kakitangan New Straits Times Press(Malaysia) Berhad kepada pelakon kacak, Kamal Adli, 23, sewaktu merekabertembung di dalam lif.

Ajai mahu kembar lelaki
SIFAT lemah lembut dalam diri seorang gadis yang dikenali sejak tigatahun lalu menambat hati komposer, penulis lirik dan penyanyi, MohdFaizal Maas (Ajai), 35, untuk memilihnya sebagai isteri.

Syahadah jelajah 5 negara
NAMA pelik seperti Popostan dan Gohead Gostan pernah didengarpenonton melalui filem komedi, Tiga Abdul arahan Allahyarham Tan Sri PRamlee.

Taruhan kedua Chandra
KEHADIRAN ramai penyanyi Indonesia ke negara ini memberikan pelbagaipersepsi pada masyarakat. Ada yang menganggap senario ini 'membunuh'artis tempatan yang masih sukar menjual album mereka. Bagaimanapun,secara positif perkembangan ini memberi pilihan pada peminat tempatanmendapatkan muzik dari luar negara yang berpotensi meraih sambutan disini.

Depan Mata: Ramah Asri masih terbayang
CUMA berselang tiga minggu, dunia seni kehilangan dua insan yanggigih memperjuangkan impian dan harapan mereka dalam bidang berbeza.Kematian mereka cukup mengejutkan tetapi tersebar dengan cepatnyasebaik pengsan di lokasi strategik di stesen televisyen.

Soseh Soseh: Nieyl dapat cahaya mata perempuan
BELUMPUN 2009 melabuhkan tirainya, SS dapati 2009 ini penuhwarna-warni. Cerita suka dan duka silih berganti. Berita bahagiamembuatkan kita ketawa dan yang sedih tentulah berjurai air mata.

Soseh Soseh: Pelakon saudara baru jaga solat
SEBAGAI umat Islam, menjadi kewajipan kita untuk saling mengingatiterutama solat lima waktu. Dapat juga kita berkongsi pahala sesamamanusia.

Rezeki dua anak
KEMPEN Lagu Berduit Suria FM yang mendapat kerjasama One DropPerfumes sudahpun tiba ke kemuncaknya Jumaat lalu apabila hadiahRM50,000 menjadi milik ibu tunggal dari Kota Bharu, Kelantan, IdaSharihanim Shaari, 33.
0 Komentar untuk "HIBURAN : ISNIN 17 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI