JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 17 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 17 OGOS 2009

Mangsa rogol mula tunjuk reaksi positif
KOTA BHARU 16 Ogos - Remaja berusia 15 tahun yang dirogol bapa tirinyasebelum ditikam dan disimbah asid di sebuah ladang di Felda Aring Enam,Gua Musang, 9 Ogos lalu, kini beransur pulih.

Polis ambil keterangan Jeff Ooi
PULAUPINANG 16 Ogos - Polis hari ini mengambil keterangan Ahli ParlimenJelutong, Jeff Ooi selama hampir dua jam di pusat khidmatnya di PlazaSri Wonders di sini, berhubung kenyataannya yang mengaitkan syariahIslam sebagai ekstremisme.

Tukang cuci kereta maut ditembak perompak
KUALALUMPUR 16 Ogos - Setiap hujung minggu, menjadi rutin lelaki inimengambil kereta dari rumah seorang peniaga di Taman Suntex, Batu 9,Cheras di sini, untuk dicuci.





PKFZ, KDSB minta surat pelantikan sah Pengerusi LPK
KUALALUMPUR: Pemaju utama Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ), Kuala DimensiSdn Bhd (KDSB) semalam meminta Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Ong TeeKeat menunjukkan surat pelantikan daripada Yang di-Pertuan Agongataupun pejabat Yang di-Pertuan Agong mengenai kedudukan Datuk Lee HwaBeng sebagai Pengerusi Lembaga Pelabuhan Klang (LPK) sah sebelum jam4.30 petang hari ini.

Lans Koperal patah kaki dilanggar samseng jalanan
KUANTAN:Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal patah kaki kirinya danmenerima lebih 30 jahitan di kepala selepas dilanggar sebuah motosikalditunggang dua samseng jalanan yang cuba melarikan diri daripadasekatan jalan raya dalam operasi bersepadu polis di Jalan Besar, disini, awal pagi semalam.

Mualaf mahu basuh kereta mati ditembak
KAJANG:Seorang mualaf yang bekerja sebagai pembasuh kereta ditembak mati didepan rumah seorang peniaga ayam yang disamun empat lelaki di TamanSuntex, Batu 9, Cheras di sini, semalam.

Pengantin terkilan hilang wang mas kahwin
JITRA:Kemeriahan majlis kenduri sepasang pengantin di Kampung Lana Bulu,dekat sini bertukar suram apabila wang mas kahwin milik pengantinperempuan sebanyak RM1,000 yang disimpan dalam beg tangannya lesapketika majlis makan beradab berlangsung, kelmarin.

5.8 tan gula untuk diseludup dirampas
RANTAUPANJANG: Pasukan Gerakan Am (PGA) menahan sebuah lori sarat muatanlebih sembilan tan gula dan minyak masak dekat Kampung Banggol Kong, disini, dipercayai dalam perjalanan menghantar barang kawalan itu kekawasan sempadan negara untuk diseludup ke negara jiran, kelmarin.

2,500 liter diesel subsidi dirampas
KANGAR:Unit Pencegah Penyeludupan (UPP) Perlis merampas sebuah lori tangkiberisi 2,500 liter diesel subsidi bernilai lebih RM4,200 yang cubadiseludup ke negara jiran di sebuah pelantar haram di Kuala Perlis disini, awal pagi semalam.
0 Komentar untuk "JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 17 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI