HIBURAN : JUMAAT 14 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : JUMAAT 14 OGOS 2009


Afgan tidak mahu dilabel diva
IMPAK lagu Terima Kasih Cinta telah berjaya meletakkan nama pemuda inidi puncak tertinggi dan sekali gus dia meraih populariti yang pantasdalam sekelip mata.


Jamal rasa puas dan gembira
HITS: Pada ketika ini, apa perasaan Jamal selepas konsert Jamal...Kembara Seniman berjaya menarik perhatian lebih 8,000 penonton?


Seventeen enggan mengalah
KUMPULAN yang terdiri daripada lima orang anak muda dari Yogyakarta,Indonesia ini cukup terkenal dengan lagu popular mereka, SelaluMengalah.Senang dikenali sebagai kumpulan Seventeen, mereka menempanama dalam waktu yang sangat singkat.


Istimewa Ramadan TV3, TV9
SEMPENA kehadiran Ramadan tidak lama lagi, stesen televisyen TV3 danTV9 melancarkan tagline sendiri bagi menyinari penonton dengankepelbagaian program menarik masing-masing.


Amanda berjiwa besar
MELIHAT kepada pendatang baru ini, mungkin ada yang bertanya sejauhmana Amanda Imani ini boleh bertahan dalam industri hiburan tempatan.







Asri pergi tak kembali
"Suaranya benar-benar mempunyai aura dan merupakan anugerah Allah yang paling berharga" – RAMLI MS


Konsert duit sendiri
BIARPUN industri muzik tempatan semakin matang dengan kelahirankarya-karya muzik berkualiti, namun masih lagi ada genre muzik lainkurang diberi perhatian.


Beyonce, Gaga 'berlawan'
PENYANYI jelita, Beyonce Knowles dan Lady Gaga mengepalai senaraipencalonan Anugerah Muzik Video MTV tahun ini apabila masing-masingmendapat sembilan pencalonan.






Sudah sampai jodoh
BERATbadan anak kesayangan tukang masak selebriti popular, Chef Wan yangsemakin bertambah ini barangkali memberikan gambaran tepat betapahatinya kini cukup bahagia. Bukan tidak menjaga bentuk badan, malahsebelum ini Serina Redzuawan pernah langsing sebelum ini.

'Saya nak menantu bukan hantu'
CHEFWan menyifatkan bakal menantunya, Salahuddin Ghaffar sebagai lelakiyang sangat baik dan mengakui cinta mereka bukan diukur daripada wangringgit sebaliknya daripada hati yang tulus menyayangi dirimasing-masing.

Belasungkawa: Pergi tak kembali
DALAMkebanyakan majlis tertentu, vokalis yang juga pemimpin kumpulanRabbani, Muhammad Asri Ibrahim atau mesra dengan panggilan Ustaz Asrisering diundang untuk membacakan doa selamat atau kesyukuran.

Jejak Rasul kembali hiasi Ramadan
SETIAPkali tibanya Ramadan, penonton TV3 pasti tidak melupakan program yangmenjadi ikutan setia mereka sejak 14 tahun lalu, Jejak Rasul. Programyang mengajak orang ramai mengikuti jejak pesuruh Allah dalam usahamereka menyampaikan agama suci kepada seluruh umat manusia itu tidaksyak antara rancangan televisyen pilihan ramai sepanjang bulan nanmulia.

Tiada pilih kasih
TIADAdasar pilih kasih dalam menentukan 10 finalis yang layak ke peringkatakhir program realiti hasil cetusan idea aktor terkemuka Rosyam Nor,Pilih Kasih yang bakal melabuhkan tirai secara rasminya Ahad ini jam8.30 malam setelah lebih 10 minggu ke udara di TV2.

Peserta tak menang tangan
HANYAmereka yang kuat fizikal, mental dan jati diri saja mampu mengharungisegala cabaran sepanjang mengikuti program realiti Pilih Kasih yangbersiaran di TV1 setiap Sabtu mulai jam 8.30 malam.

M Daud mahu pertahan jawatan
PRESIDENPersatuan Penyanyi, Pemuzik, Penulis Lagu Tanah Air (Papita), Datuk MDaud Wahid akan tetap mempertahankan jawatannya pada Mesyuarat AgungPapita bagi sesi 2009/2011 di Pawagam Mini P Ramlee, PerbadananKemajuan Filem Nasional (Finas), Hulu Klang, esok.

Peluang miliki barang lelong artis
DIANGGARKANlebih 30 selebriti bakal hadir memeriahkan acara lelongan baranganperibadi kepada peminat dalam Karya 1Malaysia Bazar Amal bagi tujuanmengisi tabung Yayasan Aids Malaysia.Bazar Amal yang dianjurkan Persatuan Karyawan Malaysia (Karyawan)dengan kerjasama Yayasan Aids Malaysia mengambil inisiatif ini selepasmenyedari tanggungjawab sosial yang perlu dilunaskan oleh semuaindividu.

Dengarnya...: Pendam rasa gara-gara Julia
SELEPASlebih tiga bulan berada di Amerika Syarikat membawa diri, pelakoncantik Julia Ziegler kini sudah kembali ke tanah air. Baru saja pulangke sini, ada cerita yang tak sedap singgah ke telinga Cik Normahmengenai pelakon yang pernah dikatakan ada hubungan dengan Pierre Andreini.

Dengarnya...: Pendam rasa gara-gara Julia
SELEPASlebih tiga bulan berada di Amerika Syarikat membawa diri, pelakoncantik Julia Ziegler kini sudah kembali ke tanah air. Baru saja pulangke sini, ada cerita yang tak sedap singgah ke telinga Cik Normahmengenai pelakon yang pernah dikatakan ada hubungan dengan Pierre Andreini.

Dengarnya...: Kagum dengan usaha Hot FM
HAImacam-macam strategi yang dilakukan stesen radio dekat Malaysia inisemata-mata nak memikat hati pendengar. Sejak akhir-akhir ini, CikNormah tengok stesen radio semuanya berlumba-lumba menawarkan wangtunai untuk pendengar mereka. Bukan sikit duit yang ditawarkan, tapihingga berpuluh-puluh ribu. Sanggup mereka berhabis duit janji dapatpikat pendengar.

Dengarnya...: Juma semakin selesa jadi suri rumah
LAMAbetul Cik Normah tak mendengar cerita mengenai personaliti cantik DatinNorjuma. Baru-baru ini teman Cik Normah berkesempatan bertemu denganpersonaliti cantik itu. Katanya Juma semakin cantik dan langsingwalaupun baru melahirkan bayi keduanya lapan bulan yang lalu.

Dengarnya... Tahniah pengacara, kru Majalah 3
KATAorang walau sekecil zarah pun sumbangan kita, kalau dilakukan denganikhlas, pasti akan membuahkan hasil. Maksud Cik Normah di sini,bukanlah bermakna kita mengharapkan balasan atas apa yang kita lakukan.Namun kalau niat kita suci, Tuhan pasti akan memberikan ganjarannya.





Zarina rindu Makkah
GOSIPNYA ditaja VIP hanya kerana memandu kereta mewah BMW pada usia 22 tahun mungkin sudah berlalu.

Minta al-Quran sebelum rebah
KESUNGGUHANNYA menyebarkan dakwah melalui lagu cukup kuat apabilamemperjuangkan irama nasyid selama 25 tahun bermula dengan kumpulanNada Murni yang diasaskan Al-Arqam selama 15 tahun kemudian menubuhkanRabbani pada 1 Mac 1997.

Hero selepas 16 tahun
PENANTIAN pelakon Esma Daniel selama 16 tahun untuk beraksi sebagaihero di layar perak menjadi kenyataan menerusi filem Santau terbitanMIG Production Sdn Bhd.

'Saya tak pernah khawin'
AKTOR tinggi lampai, Farid Kamil, 28, bukan saja sentiasa meraihperhatian pengarah drama ataupun filem untuk jayakan sesuatu watakmalah penampilannya di persada lakonan tempatan amat dinantikan olehseluruh peminat setianya. Berbekalkan wajah kacak persis pelakon Korea,bakat serta kredibilitinya sebagai pelakon sukar dipertikaikan lagi.

Kemuncak Pilih Kasih
USAHA mencari bakat lakonan yang berkaliber dan berdisiplin padaketika ini pastinya sukar. Ia memerlukan komitmen dan pencarian yangpasti menguji kesabaran individu bergelar pengarah.

Artis lelong barang
MENITI bulan kemerdekaan dan Ramadan, Persatuan Karyawan Malaysia(Karyawan) mengambil inisiatif dengan menganjurkan acara lelongan bagimembantu kanak-kanak yang menghidap HIV/Aids.

Hadiah raya daripada Ramlah, Jay Jay
KETIKA industri muzik tanah air masih lesu, mampu menghasilkan album baru sememangnya sesuatu yang membanggakan bagi penyanyi.

HOLLYWOOD: Idea sendiri dalam album
BERBANDING populariti aktres Hollywood lain, Ashley Tisdale kurangdiberi perhatian khalayak. Namun, daripada aspek pengalaman, diamemulakan karier lakonan sejak terbabit dengan drama animasi Jepuniaitu Whisper Of The Heart pada 1995.

SOSEH SOSEH: Pelakon kapur kawan sendiri
CAKAP tak serupa bikin, golongan sebegini memang bersepah dalamdunia ini tidak kira sama ada artis mahupun orang biasa. Cuma yangmembezakan antara dua kelompok ini, kalau artis kuat ‘gebang’ tapisebenarnya habuk pun tiada, kesannya seantero Malaya akan tahu perangaiburuk mereka.

SOSEH SOSEH: Ulang siar cerita sama
SUDAH banyak kali SS dengar mengenai rungutan pelanggan stesentelevisyen berbayar Astro yang kerap kali mengulang siar cerita yangsama. Apatah lagi, ia sudah lama diperdebatkan pelanggan Astro terhadapperasaan menyampah mereka berkaitan dengan isu ini.

Program Astro semarak merdeka
BAGI menyemarakkan bulan kemerdekaan, Astro menyiarkan lebih 150program pelbagai genre menampilkan identiti dan budaya masyarakatMalaysia.
0 Komentar untuk "HIBURAN : JUMAAT 14 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI