Mungkinkah Selepas Ini Calon PR Hilang Deposit Di PK ? - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

Mungkinkah Selepas Ini Calon PR Hilang Deposit Di PK ?

"Kalau Dilihat Dari Persidangan PKR dan Road Show Penjelasan ISU TSKI di seluruh Selangor Saya rasa orang melayu sudah mulai hilang kepercayaan pada PKR.Orang Cina mungkin tetap solid bersama PR kerana merasakan Isu TSKI lebih memihak kepada mereka dan PR sahaja dapat mengawal pergerakan kroni-kroni UMNO terutama Syed Bukary membolot peluang bisnes2 besar dalam negara ini.

Satu realiti perlu diterima apa juaga Road show Ceramah sudah Tak Laku coz dizaman dunia teknologi maklumat semua fakta hanay dihujung jari.Agak sukar Ahli politik nak menipu kerana rakyat bukannya bodoh.Isu Tropicana & Ecoword semua dah terlondeh begitu juga Orang Dah Tau Isu Vicent Tan dapat direct Nego terowong Penang.

Tembak menembak anda Penyokong TSKI dan DSWA cukup mengaibkan PR dan pengkalan Kubor adalah tempat Ujian.PKR mungkin tersilap percaturan bila mereka bergaduh sesama mereka BN yang menguasai Pusat akan tambah Ajinomoto.Lebh parah parah lagi Bila sikap Rafizi & The gang menala meriam Kepada Ulamak PAS maka sudah pasti serangan balas dilakukan oleh PAS.

Apa Paling Dibimbangi ketika rakyat akan menempuh tahun mendatang dengan beban inflasi akibat perlaksanaan GST.Kita tiada Lagi pemimpin /Parti Pembela rakyat yang boleh dipercayai.

Piliharaya Kecil Pengkalan Kubor yang mungkin berlaku tidak lama lagi dijangka menjadi kayu ukur .Dan Saya meramalkan Sekiranya PKR berlawan UMNO kemungkinan PKR hilang deposit???"


................................
Dihantar untuk paparan TKO (Tranungkite)
Oleh:
 bukitkeplu
0 Komentar untuk "Mungkinkah Selepas Ini Calon PR Hilang Deposit Di PK ?"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI