HIBURAN : AHAD 16 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : AHAD 16 OGOS 2009


Tuah Liyana Jasmay
RIANG dan gila-gila. Itulah kesimpulan yang dapat digambarkan apabilapertama kali menemubual gadis yang sedang meningkat di persada senitempatan. Dengan sosok tubuh yang kecil, Liyana begitu lincah dan tidakhairanlah ramai yang mula jatuh hati dengan perwatakan anak kelahiranKuantan, Pahang yang dibesarkan di Kuala Lumpur ini.


Haliza & Ari Wibowo - Bukan kerana Cinta
Selama ini ramai yang tertanya-tanya sejauhmanakah hubungan cintapelakon Haliza Misbun,36, dengan jejaka seberang, aktor Ari Wibobo,38.

Remp-It V3 ajak buat baik - David Teo
Khabarnya filem Remp-It V3 diharamkan. Boleh David jelaskan sebabnya?


Keunggulan Jamal Abdillah
YA, Wanda masih mahu terus bercerita tentang persembahan Jamal...Kembara Seniman yang telah pun selesai pada malam minggu lalu. Wandaberkesempatan menonton persembahan itu pada malam akhir, 9 Ogos yangturut sama ditonton oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. MahathirMohamed dan isterinya, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd. Ali.

Rindu Kak Yong
Entah kenapa, tiba-tiba Siti teringat dengan juruhebah popular suatumasa dulu, Kak Yong. Ketika belum ada lagi stesen radio swasta, KakYong yang bertugas di RTM sangat popular terutama kalangan kanak-kanak.Kak Yong atau nama sebenar Tengku Mariam menjadi selebriti kalangankanak-kanak dalam program bersama juruhebah Zainal Abas atau AbangChik.


Hanya salah faham - Raja Azura
Sudah lama tidak mendengar kisah Raja Azura Tengku Ahmad Tajudin, 37,tiba-tiba timbul isu panas lain pula. Sebelum ini Raja Azura atau lebihmesra dipanggil Kak Engku dikatakan mengkritik wartawan penyiaranmenerusi segmen Madam Muah-Muah di Sinar FM.

Julia Ziegler rampas kekasih orang?
DALAM sibuk orang bercerita tentang hubungan Julia Ziegler denganSyamsul Yusof, tiba-tiba timbul pula kisah baru. Khabarnya sekarangJulia sedang berkasih dengan seseorang. Teman baru Julia itu khabarnyabekerja di sebuah pusat kesihatan di ibu kota.

Amboi sedapnya memaki ibu!
JOYAH dengar seorang artis muda yang cantik wajahnya tapi perangainyatak berapa nak molek macam rupa parasnya itu. Bukannya apa, Joyahdengar dia sanggup maki hamun ibunya sambil mengeluarkan perkataankesat dan tak langsung sedap didengar.


FFM-22 tandus bintang popular
Festival Filem Malaysia ke 22 (FFM-22) yang diadakan di Kota Kinabalupada 5 hingga 8 Ogos lalu dilihat mencari perubahan apabilapenganjurannya diadakan di Sabah.

Pilih Kasih menjadi milik siapa
Selepas 10 minggu bersiaran dan satu persatu peserta tersingkir,akhirnya pada malam ini rancangan realiti Pilih Kasih terbitan bersamaSuhan Movies dan RTM menemui noktahnya.


Asri tinggalkan khazanah nasyid
Satu persatu mereka menutup mata pergi meninggalkan kita. Rasanya masihbaru mengira hari saat kehilangan Allahyarham Shukery Hashim. Diikutipula oleh Khairil Khamis, Yasmin Ahmad dan pada Khamis lalu pulaseorang lagi artis iaitu anggota kumpulan Rabbani, Mohd. AsriIbrahim,40 pergi buat selama-lamanya.

Tatu cinta Victoria Beckham
SEMPENA menyambut ulang tahun ke-10 perkahwinan pasangan Victoria -David Beckham mencipta kelainan dengan membuat tatu baru sebagailambang kasih sayang pasangan berkenaan.

Brad kembali pada “cinta pertama”
BRADPitt mengambil langkah kembali kepada cinta lamanya iaitu bidang senibina buat sementara waktu. Baginya, lakaran seni bina itu dapatmembantu dirinya melepaskan tekanan kerja dan masalah rumah tangganyabersama Angelina Jolis apabila semua fokus ditumpukan untuk tujuan itu.

Aishwarya, Salman dekat yang jauh
AISHWARYAdan Salman tidak pernah bertentang mata setelah memutuskan hubungancinta, tetapi kali ini tidak dapat dielakkan. Di studio Mehboob, SalmanKhan bertemu dengan Aishwarya Rai untuk menjalani penggambaran filemmasing-masing.

Song Hye Gyo – Hyun Bin bercinta
JATUHcinta semasa di lokasi pengambaran sering berlaku di kalangan artis.Begitu juga buat dua bintang Korea iaitu Song Hye Gyo dan Hyun Binsetelah berlakon drama Worlds Within.

Aamir-Kiran kehilangan anak
HASRAT untuk menimang anak pertama musnah apabila isteri Aamir Khan,Kiran mengalami keguguran. Khabar buruk itu dikhabarkan menerusi blogAamir sendiri dan turut menggambarkan perasaannya ketika itu.

Suami Paramida akan didakwa
KESSuhaebi atau Eby melanggar isterinya penyanyi dangdut Cici Paramidakini memasuki episod baru apabila Eby yang kini ditahan di PenjaraCibinong akan didakwa tidak lama lagi.

Pasha halau Okie
SETELAHOkie melaporkan kepada polis kejadian mantan suaminya, Pashamencederakannya kini hubungan pasangan yang mempunyai tiga orang anakitu semakin gawat.

Teruskan siaran Upin dan Ipin
TAHNIAHkerana TV9 telah menjadi stesen paling dekat di hati penonton. Sayaharap kartun animasi Upin & Ipin terus bersiaran pada setiapRamadan ini.


Cold Prey II penuh suspen
FILEM Cold Prey atau Fritt Vilt dalam bahasa Norway yang ditayangkanpada 13 Oktober 2006 adalah sebuah filem ngeri yang berjaya disusunbaik. Rata-rata penonton yang menyukai filem seram memberi tabik kepadapengarah Roar Uthaug kerana menghasilkan filem seram moden terbaikNorway.

Teater pendek inspirasi daripada merdeka
Sempena ulang tahun kemerdekaan negara tahun ini Dewan Bahasa danPustaka (DBP) dan Anugerah Merdeka menganjurkan Festival Teater Pendekdi Stor Teater DBP. Pementasan teater pendek ini akan bermula esokhingga 19 Ogos ini yang disertai oleh 16 kumpulan teater.


mahu tawan Asia
ADA yang mengenali mereka dan tidak kurang juga yang langsung tidakmengetahui siapakah kumpulan Alexa yang begitu sinonim dengan laguJangan Kau Lepas ini.






Afdlin buat filem bukan untuk kaya
Saya tahu tak semua cerita yang boleh melibatkan saya. Kalau andaperasan, tak ada orang yang berani panggil saya berlakon kecuali KabirBhatia

Search mahu tebus kepincangan
DUA minggu Search 'dibantai' impak daripada persembahan yang dikatakanpaling tidak berbaloi pada Konsert Awan Biru mereka yang berlangsung diBukit Kiara Equastrian Park pada 1 Ogos lalu. Tohmahannya - itulahkonsert terburuk dalam sejarah perjalanan Search sepanjang lebih 25tahun!

Asri ajar anak dengan hati
PAGIsemalam, kedatangan saya ke rumahnya di Rawang, Selangor disambut baikisteri Allahyarham Asri Ibrahim, vokalis nasyid Rabbani, HalizahShahzan, 39. Riak wajahnya tenang ketika ditemui. Beliau ditemani anakbongsunya, Hamdi Rabbani, 4 tahun.

Haziq nak tengok makhluk asing
MENGGAMIT perhatian dengan keletah bersahaja dan kebijaksanaannyaberinteraksi dalam program kanak-kanak popular kelolaan Aznil Nawawi,Tom Tom Bak dan Macam-Macam Aznil, Muhammad Haziq Mohd Hazem, 9 tahun,nyata tidak mensia-siakan bakat yang ada.

Tiz banyak menangis demi watak
Saya juga kasihan kepada watak wanita itu yang penyabar, berhati lembut dan sanggup berkorban apa sahaja demi keluarga

Dedah kisah dalam kain
BINTANG Hollywood sememangnya cukup terbuka apabila membicarakan mengenai topik panas, apalagi kalau ia membabitkan isu seks.

Dhani mengaku menikah, Maia cool
DALAM nada yang melucu dan sekali lagi mencipta kontroversi, Ahmad Dhani mengaku sudah memiliki isteri pengganti Maia.

Ariel Lin kedekut?
PADApemikiran penyanyi terkenal Taiwan, Ariel Lin, dia hanyaberjimat-cermat dan tidak suka membazir. Malangnya, tanpa disedari, diaboleh diklafikasikan sebagai seorang kedekut.

Pendamping baru Tyra Banks
GADISdengan bentuk badan yang menggiurkan ini bukan berasal daripadakeluarga seni. Dia juga tidak pernah memasuki sebarang pertandinganbakat. Kim Kardashian, 28, popular dalam industri televisyen hanyakerana tuah.

Jasmine tak disingkir
MINGGU lalu, Diva rasa media-media tanah air telah mendapat e-mel yangmengandungi gambar-gambar kurang sopan salah seorang peserta programrealiti yang sedang berlangsung di TV9, Gadis Melayu 2.

Hubungan sulit pelakon
DULU memang heboh gosip mendakwa pelakon cantik berambut panjang ini punya hubungan dengan seorang lelaki VIP.

Aktres mengamuk
DIVA sebenarnya penat dengan drama aktres ini. Dulu drama rumah tangga,lepas itu, drama diri sendiri pula sampai macam-macam kontroversitimbul.

Kacau kekasih orang
SAYA menulis dengan harapan pelakon, Julia Ziegler sedar apa yang dialakukan. Saya difahamkan Julia Ziegler pernah mengalami putus cinta.Pastinya dia tahu betapa peritnya keadaan itu sehinggakan dia terlibatdalam kemalangan beberapa tahun lalu selepas putus cinta dengan RemyInnuendo. Itu yang saya baca dalam media






Afdlin, Liyana terbaik
“SAYA sanggup mati untuk orang yang saya sayangi. Apa saja untukmembahagiakan mereka,” luah pelakon dan pengarah tersohor, AfdlinShauki apabila membicarakan soal keluarga.

Damailah di sana
MASIH basah di ingatan, ketika kali pertama menjejak kaki di Makkahbersama kumpulan Rabbani penghujung Mei 2008, saya mengajak Asrimenjadi mutawif mengerjakan umrah bersama suami, Ahmad Fuad Sungip.Guraunya, jika berkehendakkan dia menjadi mutawif, upahnya mahal iaituseekor ayam golek.

Suria Hati Taufik
DI Kota Singa, namanya gah sebagai penyanyi. Sebut saja TaufikBatisah, pasti ramai memuji vokal pemenang program realiti SingaporeIdol 2004 ini.

CAK: Tak layak kerana imej
SIAPA kata rupa dan bakat adalah jaminan boleh bertahan lama dalamindustri? Kalau tidak disertakan dengan disiplin, belum tentu kekal tau.

CAK: Janji tinggal janji
INI lagi satu masalah yang bukan asing dalam pembikinan filemtempatan. Bab menipu dan tertipu jadi asam garam. Lain dijanjikan, lainpula jadinya, sehingga ramai artis takut untuk percaya dengan syarikatproduksi baru.

CAK: Ramai bintang sedia menari
DALAM diam, rupa-rupanya sudah ada senarai nama peserta programrealiti Sehati Berdansa musim ketiga. Pandai sungguh Astro menyimpanrahsia.

CAK: Susulan ‘kejut guna kaki’
BARU-baru ini CAK berkesempatan bersua muka dengan ‘orang kuat’Astro. Dalam seronok berbual, CAK bertanya mengenai isu artis AF7‘disampahkan’, baru-baru ini.

CAK: Artis baru bodoh sombong
FESTIVAL Filem Malaysia ke-22 (FFM22) melabuhkan tirai denganjayanya. Tahniah kepada penganjur, terutama kerajaan Sabah, keranabertungkus lumus menjayakan festival kali ini.

CAK: Dakwaan tiada asas
MINGGU lalu, ruangan ini memaparkan kisah Yuna, kononnya buat hallagi di dalam satu majlis. Bukan menuduh, tetapi tanda tanya itubagaimanapun mendapat perhatian pihak pengurusan Yuna Room Records yangmenaungi penyanyi Dan Sebenarnya itu.

Gayah Gebu: Eksploitasi diri sendiri
EKSPLOITASI diri sendiri atau tak sedar diri? Itu yang Gayah naktanya kepada beberapa artis yang boleh Gayah sifatkan ‘poyo’ tahapmaksimum.

FFM22 teratur
BERBEZA dengan penganjuran sebelumnya, kemuncak Festival FilemMalaysia ke-22 (FFM22) yang mengangkat tema ‘Filem Malaysia ke PersadaDunia’ lebih kemas dan teratur.

Borak Paknil: Nikah, rahsia dan artis
ASSALAMUALAIKUM! Paknil ingin mengambil kesempatan ini untukmengucapkan selamat pengantin baru kepada sahabat dan yang Paknilanggap seperti adik juga dalam bidang seni ini, Norman Abd Halim (KRU)dan isterinya Dr Shereen.

Mendongak ke atas Up
KOMBINASI karakter Carl Fredricksen dan Russell dalam animasi Upmemberi gambaran yang manusia saling memerlukan. Up bukan sekadarmemandang ke atas melihat rumah terapung semata-mata, malah lebihdaripada itu supaya kita dapat melihat pengisiannya sebenar yangdigambarkan menerusi dua karakter utama itu.

Hargai legenda
NAMANYA tidak segagah Festival Filem Malaysia (FFM) yang menjangkauusia 22 tahun, namun kehadiran Festival Filem Klasik (FFK) mampubersaing seiring dengan festival berprestij untuk menghargai insan seni.

Zee TV pilih Intan
BEBERAPA tahun lalu filem Bollywood sangat digemari penonton dinegara ini. Bagaimanapun, sejak kebelakangan ini lenggok tarian, lagu,persoalan cinta dan persahabatan yang sering dipaparkan menerusi ceritaBollywood kurang mendapat tempat di hati penonton.

FILEM: Saling memerlukan
KARYA terbaru olahan pereka filem animasi popular, Finding Nemo danMonsters Inc, ini sungguh menghiburkan dan sesuai ditonton semualapisan masyarakat.

FILEM: Si Pelik kembali
MASIH ingatkah anda kepada Jason, si pelik yang membunuh sesiapasaja yang datang kepadanya menerusi kebanyakan filem thriller dariBarat? Menonton filem arahan Mats Stenberg ini, konsep ideanya bagaikanserupa dengan filem berkenaan.

FILEM: Jenaka keterlaluan
PENGGEMAR filem bergenre komedi slapstik pasti terhibur dengansegala kandungan dan penceritaan filem Dance Flick arahan pengarahterkenal yang juga pelakon komedi, Damien Wayans. Pengolahan ceritanyasecara keseluruhan sarat dengan elemen komedi berbentuk sindiran, sinisdan keterlaluan.

Strategi AESB
MEMBINA tapak dalam bidang seni bukan mudah. Malah, untukmengekalkannya pula lebih sukar. Tidak hairan jika sebelum ini ramaiartis baru kecundang sebelum sempat meraih populariti.

Jarum Emas: Sindiran Rendra
KETIKA mendapat berita kematian penyajak tersohor Indonesia, WSRendra, saya bersama beberapa artis dalam perjalanan ke masjid di UMS(Universiti Malaysia Sabah) untuk menunaikan solat Jumaat.






Tak buru gelaran primadona
LIMA tahun dulu sebagai Phim, anak kehilangan kasih sayang ibu bapa, laluterjebak di kancah sosial, dia mula memaparkan lakonan membanggakanmenerusi Castello. Kini sebagai Amy, Liyana Jasmay, 21, akhirnyaberjaya menampilkan lakonan cemerlang menerusi Papadom, sekali gusmenobatkannya antara aktres termuda dalam sejarah penganjuran FestivalFilem Malaysia untuk bergelar Pelakon Wanita Terbaik.

Kenangan pahit manis FFM22
MEMANG letih tak habis lagi sejak Kak Pora balik dari Kota Kinabalu. Tetapipenat di sana rasa berbaloi juga kerana sernok dapat bersama orangfilem, yang lama dan baru, yang tua dan muda. Kak Pora ucapkan tahniahkepada penganjur Festival Filem Malaysia ke-22 (FFM22) di Sabah keranaberjaya mengemudi dan memastikan acara selama lima hari dan malamkemuncak anugerahnya berjalan lancar, meriah dan rata-ratanya ramaiyang gembira. Mereka yang kalah dan tak puas hati, pedulikan.

Artis muda malas bangun awal
BERCAKAP lagi pasal FFM22, Kak Pora juga kena beri pujian kepada mereka yangterbabit secara langsung dan tidak langsung sebab bukan senang pihakpenganjur hendak menguruskan lebih 600 artis dan delegasi dariSemenanjung untuk berkumpul di Sabah. Silap hari bulan boleh kena darahtinggi dibuatnya.

High School Musical di IB?
SELEPAS muzikal terkenal dunia, Mamma Mia! mendapat sambutan luar biasa ketikadipentaskan akhir tahun lalu, Kak Pora mendapati tidak banyak programantarabangsa sehebat itu dianjurkan di Istana Budaya (IB) tahun ini,dengan pengisian lebih bertumpu kepada program tempatan.

Anis nafi sengaja reka cerita
ENTAH dari mana puncanya, tiba-tiba saja nama penyanyi remaja, Anis Aneesa,23, diperkatakan dalam dunia hiburan apabila dituduh mendera bapasendiri, Mushid Desa, hingga mendapat perhatian program hiburan sensasiTV3, Melodi. Khabarnya, antara penderaan yang dilakukan Anis kepadabapanya ialah membasuh coli dan seluar dalamnya sehingga bapanya jatuhsakit dan dimasukkan ke hospital.

Perginya idola nasyid negara
AIR mukanya sentiasa tersenyum manis apabila menerima sesiapa saja tetamu.Senyuman manis yang dilemparkan seolah menarik sesiapa saja untukmendampinginya. Itulah tarikan dan kelebihan dikurniakan kepada MohdAsri Ibrahim, 40, yang pergi meninggalkan keluarga, sahabat handai danpeminatnya pada 13 Ogos lalu.

Kenangan indah di KK
BELUMpun kaki meninggalkan Kota Kinabalu, Sabah, Isnin lalu ada beberapaorang kuat industri filem kita yang bertanyakan penulis: "Macam manakali ini, rumah siap pahat masih lagi berbunyi ke?". Sekadar membalassoalan dengan senyuman jauh di sudut hati, untuk acara sebesar FestivalFilem Malaysia Ke-22 (FFM22) yang pertama kali dibawa ke luar dariSemenanjung tanah air, penganjurannya boleh disifatkan agak luar biasadan membanggakan.

Bintang veteran tetap disayangi peminat
SEMPENAFestival Filem Malaysia Ke-22 di Kota Kinabalu, minggu lalu, enambintang filem Melayu era 1950-an dan 60-an, turut diangkat dandiiktiraf menerusi penghargaan khas. Mereka ialah Tony Castello untukBintang Lagenda Lelaki, Bintang Legenda Wanita (Latifah Omar), BintangLegenda Komedi (Momo Latiff), Bintang Legenda Belakang Tabir (KassimMasdor), Bintang LegendaSerba Boleh (Datuk Aziz Sattar) dan Bintang Legenda Hadiah Juri (ZaitonAbdullah). Masing-masing menerima RM5,000 berserta trofi dan sijil.

Santai Selebriti buat rakaman program Aidilfitri
MESKIPUNRamadan belum menjelma tetapi persiapan untuk meraikan Syawal sudahdimulakan apabila artis mengambil peluang menghadiri rakaman programberkaitan sambutan Aidilfitri untuk disiarkan di stesen televisyen.Begitulah juga program Santai Selebriti membabitkan penyanyi danpelakon yang berlangsung di Suria Resorts & Hotel, Stulang LautDalam, Johor Bahru, sempena siri keenam jelajah acara berkenaan,baru-baru ini.

173 jam siaran sempena rai Ramadan
SEMPENARamadan yang menjelang tiba seminggu lagi, Astro memperuntukkan 173 jamdi tiga saluran utamanya - Ria, Prima dan Oasis - bagi menyiarkan 16program baru, khusus untuk tontonan pelanggan setianya bermula 17 Ogosini.

1... 2... Jus! kembali di ntv7
RANCANGANberkonsepkan permainan zaman kanak-kanak, 1..2.. Jus! kembali menemuipenonton dengan musim baru yang lebih menyengat. Saksikan aksi nakaldan sifat keanak-anakan terpendam selebriti dalam 1... 2... Jus! musimketiga, setiap Jumaat, jam 8.31 malam, hanya di ntv7 - Saluran CeriaAnda!

MIG lamar Jo-Anna berlakon filem
SEBAIK saja Zubir menyiarkan artikel - Finalis bintang realiti 'ratu arak danlesbian' di ruangan ini minggu lalu, bertalu-talu SMS dan kiriman e-melyang Zubir terima, meminta supaya Zubir mendedahkan siapa gerangan'ratu' berkenaan, bintang realiti dari program TV yang mana satu.

Adik aktres popular bersosial sakan di kelab hiburan!
SEBENARNYA sudah banyak kali Zubir memaparkan kisah yang seakan serupa dengancerita geli yang akan didedahkan minggu ini. Kakak penyanyi popular,adik perangi macam 'teet', bersosial macam tak ada hari esok! Ada tulagi, kakak pelakon popular dan mempunyai ramai peminat, adik pulaperangi buruk, berpakaian seksi macam kedai kain dah kehabisan stok,minum air setan macam air mineral

Andartu Terlampau dedah rahsia cinta Haliza
BERCINTA indah, putus cinta pula menyakitkan. Hakikatnya, hidup ini tidak akansempurna tanpa cinta. Sebagai manusia, perasaan ingin bercinta dandicintai tidak akan terlepas daripada naluri seseorang yang normal.Bagaimanapun, cinta tak selalunya indah, cinta juga tidak semestinyaboleh memiliki si dia, dan cinta itu juga bak memakan sambal belacan -makin pedas dan berair air mata namun makin rancak dijamah. Ada kalanyajuga cinta itu ibarat racun dalam hidup

Irama Melayu Asli tetap segar
JUDULNYA saja sudah menggambarkan betapa istimewanya kompilasi khusus keluaranterkini, Warner Music Malaysia - Irama Melayu Asli. Bukan sedikitjumlah lagu dimuatkan, sebaliknya album dengan rangkaian dua CD mewahini membariskan 30 senarai lagu dendangan gandingan lama dan baru.

Ahmad Daud beraksi dalam filem Hollywood
JARANG pembabitan seniman ini dalam bidang lakonan dipaparkan media, kecualipenampilannya sebagai penyanyi, pelawak, pengacara televisyen danpenyampai radio, yang biasanya mendapat sambutan menggalakkan dikalangan peminat. Mungkin, atas sebab itu, tidak ramai mengetahui DatukAhmad Daud atau lebih gemar membahasakan dirinya sebagai 'Abang Mad'pernah diberikan watak penting oleh pengarah terkenal dunia, MendeBrown dalam sebuah filem Hollywood, Little Jungle Boy.

Ramziela serik jadi artis rakaman
KALAU diikutkan, beliau enggan menyanyi lagi atas alasan serik ditindassyarikat rakaman tetapi disebabkan dorongan anggota keluarga danbeberapa kenalan rapat, Ramziela kembali ke arena muzik tanah airselepas bersara seketika sebelum ini.

Rumah tangga Iwan, Rosnah bergolak
"PERKAHWINAN kami tidak boleh diselamatkan lagi... jauh sangat kami terpisah,"demikian keluhan penyanyi dangdut, Iwan mengenai krisis rumah tangganyabersama dramatis terkenal, Rosnah Mohd Nor kepada Harian Metro pada 10Januari 1995.

Fahrin buat hal?
NAKpercaya susah, tak percaya pun susah. Raja dengar pelakon kacak, FahrinAhmad buat hal di lokasi penggambaran, baru-baru ini. Rasanya takperlulah Raja sebut drama atau filem apa, mungkin orang luar danpeminatnya sudah dapat mengagak.

Biar Diana Danielle habis belajar dulu
MEMILIKI anak dara cantik dan sering menjadi buruan ramai lelaki adalah antaracabaran besar buat seorang ibu yang merangkap pengurus anaknya. Situasiini sering membuatkan ibu pelakon remaja, Diana Danielle, Norsiah Ramlitersepit dengan keadaan. dia megnaku pada raja, pening kepala dibuatnyaapabila Diana tak sudah-sudah dikaitkan dengan cinta dan kontroversi.

Pelakon halau ibu?
BAGAIdihiris-hiris perasaan Raja apabila mendengar kisah seorang pelakonwanita popular yang sanggup menghalau ibunya keluar dari rumah. Kalauikutkan hati mahu saja Raja renyuk-renyuk mukanya yang tak berapacantik dan berseri itu jika bertemu

Memanfaatkan muzik jana kesedaran patriotisme
ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera. Diharap pembaca B*Pop berada dalam keadaan sihatsejahtera, lebih-lebih lagi dalam keadaan kita semua yang terdedahkepada wabak Influenza A - H1N1 yang semakin kritikal pada waktu ini.
0 Komentar untuk "HIBURAN : AHAD 16 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI