HIBURAN : SABTU 29 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : SABTU 29 OGOS 2009


1Malaysia dalam Jalan Merdeka
MENGANGKAT perjalanan kisah dalam empat era berbeza, iaitu 60-an,70-an, 80-an dan 90-an, kisah komedi ringan, Jalan Merdeka membawapendekatan berbeza dengan menerapkan nilai-nilai 1Malaysia.


Persembahan Hi-5 di Genting hari ini
KUMPULANHi-5 yang telah mencipta nama dan populariti sejak 10 tahun lalu akanmenemui para peminat mereka dalam konsert Hi-5 Surprise! Live Tour 2009di Arena Of Stars, Genting Highlands mulai 29 hingga 31 Ogos ini.







Kahwin dalam 100 hari?
KISAH peribadi aktor popular, Andy Lau mempunyai banyak persamaandengan kehidupan pelakon aksi terkenal, Jackie Chan. Berkongsipopulariti terutama di negara-negara Asia, kedua-dua aktor Hong Kongitu mencipta spekulasi yang sama.


Konsert terakhir Sudir di TV3
ULANGtahun kemerdekaan negara pada tahun ini pastinya memercikkan momenindah di hati rakyat Malaysia apabila konsert penghibur nombor satunegara, Allahyarham Datuk Sudirman Arshad yang belum pernah menjengahdi mana-mana kaca televisyen sebelum ini akan bertamu di TV3.


Dua hari Saluran SITI
MENJADIsalah seorang ikon negara, tidak hairan jika Datuk Siti Nurhalizadiberi satu saluran khas oleh Astro sempena sambutan kemerdekaan 31Ogos ini. Siti yang telah mengharumkan nama negara serta berjaya dipersada seni antarabangsa menjadi aspek utama mengapa dia dipilih.








Teruja hiburkan kanak-kanak
SUDAHsedekad lamanya mereka menghiburkan dan menggembirakan hati kanak-kanakdi seluruh dunia. Walaupun anggotanya bersilih ganti, namun bagigolongan itu mereka tetap kumpulan Hi-5, sebuah kumpulan nyanyian popserta program untuk kanak-kanak yang terkenal di Australia.

Memoir Aishah mengisi slot Cerekarama malam ini
SAMBUTANkemerdekaan dianggap lebih bermakna kepada pejuang bangsa yangbersama-sama mempertaruhkan nyawa mempertahankan kedaulatan negaradaripada cengkaman penjajah.

Mesti Tonton: Misteri di sebalik pembunuhan bersiri
TIGAtahun selepas menonton lakonan berkesannya sebagai bapa bermasalahdalam After This Our Exile, kini aktor Aaron Kwok sekali lagi tampilcukup meyakinkan dalam filem Murderer atau Saat Yan Faan. Menerusifilem arahan Roy Cheung ini, lakonannya sebagai Ketua Inspektor PolisLing yang tertekan dengan sebuah kes siasatannya sangatmemberangsangkan.

Astro perkenalkan saluran khas Siti sempena hari kemerdekaan
BERMULAesok, stesen televisyen berbayar Astro akan memperkenalkan saluran barusempena sambutan hari kemerdekaan ke-52 tahun ini.

@Sinepleks: Filem Michael Jackson sedia ditayang
PADA20 Ogos lalu, Sony Pictures Entertainment dan Sony Music Entertainmentmengumumkan filem yang memaparkan persediaan Raja Pop menjayakankonsert terakhirnya, Michael Jackson This Is It, akan ditayangkansecara eksklusif di seluruh dunia bagi tempoh yang terhad.








Mowgli seri hidup Ashlee
MELALUI fasa hidup selepas berkahwin hingga bergelar ibu memberi makna mendalam kepada aktres Hollywood, Ashlee Simpson.

Scha, Fahrin kumpul duit dulu
KISAH cinta pelakon meningkat naik, Scha Al Yahya dengan aktor kacak, Fahrin Ahmad memang heboh diperkatakan peminat ketika ini.

Raihan merayu diberi peluang
ASAL nama saja perjuangan pasti ada halangan apatah lagi untuk menegakkan syiar Islam.

Ahmad Idham enggan melatah
KONSEP 1Malaysia yang diilhamkan Perdana Menteri Datuk Seri NajibRazak mendapat sambutan memberangsangkan sama ada dari pihak individu,agensi kerajaan mahupun badan korporat yang tidak ketinggalanmelaungkan sokongan padu ke arah usaha merealisasikannya.

Semua drama David Teo menjadi
KEJAYAAN drama Mentua vs Menantu yang mencatat rating tinggisebanyak 880,000 penonton di Astro Prima (saluran 105) pada tahun lalumendorong semangat produser David Teo untuk menerbitkan drama baru.

Tini belum sempat berbuka di rumah
LEBIH lima bulan penyampai radio Hot FM, Kartini Kamalul Ariffin,31, atau Tini, melayari bahtera perkahwinan bersama suami tercinta, NurSulhi Jasmin yang disapa Sol, 29.

Penantian sedekad Noryn berakhir
SEPULUH tahun menanti, akhirnya impian Noryn Aziz untuk memiliki sebuah lagu raya tercapai.

Cara 8TV sambut merdeka
IRAMA muzik serta tarian budaya pelbagai kaum dan video muzik adalahantara 10 program menarik bakal ditayangkan stesen hip, 8TV selama duahari sempena sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia ke-52 dan menjayakanKempen 1Malaysia.
0 Komentar untuk "HIBURAN : SABTU 29 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI