AGAMA : KHAMIS 21 MEI 2008 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

AGAMA : KHAMIS 21 MEI 2008

Memanfaatkan liberalisasi ekonomi negara
Pengumuman Datuk Seri Najib Tun Razak untuk meliberalkan ekonomiMalaysia bukan perkara yang baru. Pada tahun 90-an, Malaysia pernahmembuka ruang untuk pelabur luar membeli saham atau ekuiti sehingga 30peratus dalam badan korporat Malaysia.

Image
Autobiografi Malcolm X sumber hidayah Amina
MALCOLM X, nama yang tidak perlu diperkenalkan lagi terutamanya bagimereka yang mengikuti sejarah Amerika. Kisah kehidupan pemidato danaktivis hak asasi manusia terkemuka ini, sentiasa menjadi pemangkinsemangat serta idola sepanjang zaman, khasnya kepada golongan AfrikaAmerika.




Islam garis langkah terbaik selesai konflik perkahwinan
HARIini, kegetiran rumah tangga bukan saja berlaku kepada pasangan baruberkahwin, tetapi juga yang hampir melewati setengah abad. Puncanya,tiada persefahaman, akibat masalah yang mungkin remeh-temeh atau tiadamasalah langsung, tetapi itulah berlaku apabila jodoh tidakberpanjangan.

Hak Muslim: Suami belum jelaskan nafkah tertunggak RM45,000
SUAMIberhutang dengan saya sebanyak RM45,000 iaitu tunggakan perintah nafkahanak. Saya sudah memfailkan saman penghutang penghakiman terhadapbeliau di Mahkamah Syariah. Adakah ia suatu tindakan tepat atau adapermohonan lain lebih sesuai. Boleh atau tidak saya membuat permohonanperisytiharan muflis dengan Jabatan Insolvensi Malaysia sebagai caramendapatkan semula hutang itu. Selain permohonan muflis dengan JabatanInsolvensi Malaysia, apa alternatif lain boleh diambil.
0 Komentar untuk "AGAMA : KHAMIS 21 MEI 2008"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI