HIBURAN : SABTU 15 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : SABTU 15 OGOS 2009


Juara Pilih Kasih milik siapa?
SETELAH sepuluh minggu menghadapi pelbagai kesukaran mempelajari tekniklakonan, akhirnya 10 peserta program realiti Pilih Kasih disatukan danbakal berentap di Pentas Akhir Pilih Kasih .


Perit jerih Nizam berbalas
SUDAH lama dia mendambakan sebuah album bagi memperkasakan namanya di persada seni tanah air.


Giamatti sertai TTS
SEWAKTUperkhabaran tentang filem The Three Stooges (TTS) diumumkan tidakberapa lama dulu, ramai yang menantikan penuh teruja akan projektersebut.

Ikon gitaris Les Paul meninggal dunia
NEWYORK 14 Ogos - Ahli-ahli muzik seluruh dunia memberikan penghormatanterakhir kepada Les Paul ( gambar ), ikon muzik yang menjadi perintisgitar elektrik di era rock 'n' roll yang dilaporkan meninggal duniasemalam ketika berusia 94 tahun.

Brad Pitt didorong jadi Datuk Bandar
NEWORLEANS, Amerika Syarikat 14 Ogos - Idea mendorong Brad Pitt menjadiDatuk Bandar New Orleans telah menimbulkan banyak perbualan di sekitarbandar raya ini, walaupun beliau dilihat tidak layak.

Koleksi Jackson milik ahli perniagaan dicuri
LASVEGAS 14 Ogos - Seorang ahli perniagaan New Jersey, Henry Vaccaromendakwa sebahagian koleksi Michael Jackson miliknya telah dicuridaripada peti simpanan di Nevada malah turut dilelong tanpapengetahuannya.





Hayden tidak kisah berbogel
CANTIK dan berkeyakinan tinggi, Hayden Panettiere dengan cepat telahmengukuhkan dirinya sebagai salah seorang pendatang baru yang cemerlangdi Hollywood. Terima kasih kepada siri Heroes yang bertanggungjawabmemulakan tapak karier Hayden.


Bulan madu terakhir Asri
SAATkehilangan orang tersayang memang satu hakikat yang pahit- nya sukarditelan. Terpisah oleh jarak lagikan mengundang seribu keresahan,inikan pula dua insan yang sudah berikrar sehidup semati dipisahkanoleh dua dunia yang berbeza. Hanya kena- ngan lalu menjadi penggantidiri, saat kerinduan datang menyapa.


Ahmad Dhani mengaku ada isteri baru

Lelakipopular dari seberang, Ahmad Dhani sebenarnya tidak pernah diam tanpaberita panas. Bermula dengan kisah perbalahan dengan pihak syarikatrakaman hinggalah proses perceraiannya yang berbelit-belit dengan bekasisteri, Maia Estianty.







Makin tua, makin mahal
DIAakan mencecah usia 51 tahun, esok. Tetapi, jika dilihat kepadapenampilan dan caranya bekerja, wanita ini langsung tidak menunjukkantanda-tanda dia semakin dimamah usia. Bahkan, penyanyi yang dilahirkandengan nama Madonna Louise Ciccone semakin kental melakar sejarahtersendiri dalam industri hiburan dunia.

@Sinepleks: Filem Setem terus bertahan
SEJAKdiperkenalkan kepada penonton dunia pada tahun 2000, siri filemmengerikan, Final Destination, mencipta popularitinya sendiri sehinggaia dihasilkan juga dalam bentuk komik dan buku. Bermula dengan siripertama, Final Destination, ia kemudian disusuli siri kedua dan ketiga,masing-masing pada 2003 dan 2006.

Mesti Tonton: Mesej tajam di sebalik District 9
APABILAPeter Jackson bertindak menerbitkan filem fiksyen sains, District 9,ramai peminatnya membuka mata dan ternanti-nanti, apakah filem daripadaproduser dan pengarah trilogi The Lord of the Rings (LOTR) itu sekalilagi bakal membawa pembaharuan dalam penceritaan dan persembahannya?

Ella adakan konsert mini istimewa tajaan Canon
MEMANGsangat jarang Ella membuat persembahan secara eksklusif kepadapeminatnya. Malahan, penyanyi yang mendapat jolokan 'ratu rock' jugadianggap sebagai kurang aktif dalam arena muzik tanah air.





Vanessa malu besar
BINTANG High School Musical, Vanessa Hudgens, 20, sekali lagiberhadapan dengan episod memalukan dalam hidupnya apabila gambarseparuh bogelnya tersebar meluas di Internet, awal minggu lalu.

PSC masih berbisa
JIKA sebelah pagi artis tertentu sibuk bermain golf dengan VIP, padasebelah malam selepas malam kemuncak Festival Filem Malaysia Ke-22(FFM22), pelakon Kazarudin Saidi atau ada acara sendiri.

BELASUNGKAWA PARAM (1953 - 2009): Bujang ke akhir hayat
BUKAN mudah buat orang ketawa, tetapi sebagai pelawak itulah kerjamereka untuk menghiburkan orang dengan lawak jenaka hingga membuatkanorang pecah perut.

Industri nasyid hilang seri
INSAN yang baik, membuatkan kita selalu terkenangkannya. Biarpunjasadnya sudah tiada, namanya terus menjadi sebutan dan kebaikannyamenjadi sanjungan.

'Saya pilih peserta berdasar bakat'
DEBARAN Anak Wayang sudah melabuh tirainya akhir Julai lalu danmenyaksikan Hairi bergelar juara, kini saingan hebat program realitilakonan itu, Pilih Kasih berada di ambang kemuncak selepas beberapaminggu bersiaran.

Lan tak bimbang kekurangan The Typewriter
BAGI Azlan and The Typewriter, bermula langkah pertama dan bertatihdari bawah mengajarnya untuk kembali bangkit menyahut cabaran duniahiburan dalam usaha mencapai impian kemuncak karier bersaing di persadaantarabangsa.

Tunggu kejutan Ella esok
AGAK jarang berita mengenai Ratu Rock, Ella disiarkan akhbar ataumajalah. Mungkin sikap Ella yang hanya mahu menjalani fotografi jikaada produk baru untuk diperkenalkan.

Masa undian ditambah
SAMBUTAN baik undian SMS untuk mencari dua bintang utama membawakanwatak Ruby dan Ghaus untuk filem ...Dalam Botol, membuatkan penerbitfilem itu, Raja Azmi Raja Sulaiman memanjangkan tarikh undian kepada 24Ogos ini.
0 Komentar untuk "HIBURAN : SABTU 15 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI