JENAYAH & MAHKAMAH : SELASA 01 SEPTEMBER 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

JENAYAH & MAHKAMAH : SELASA 01 SEPTEMBER 2009

Hasrat cari patung emas, terjumpa mayat
KUALA LUMPUR 31 Ogos - Hasrat seorang lelaki yang ingin mengambilsemula 'patung emas' dalam sebuah beg yang dibuangnya pada 25 Ogoslalu, bertukar menjadi mimpi ngeri apabila beg itu sebenarnyamengandungi mayat seorang lelaki.

1,500 bahan peledak dirampas
SEMPORNA31 Ogos - Pasukan Gerakan Marin (PGM) Sabah berjaya menumpaskan cubaanmembawa masuk sejumlah 1,500 unit bahan peledak bernilai RM5,000 kenegeri ini selepas menahan seorang lelaki di perairan Pulau Sibuandekat sini hari ini.


Pusat Latihan Utusan sekali lagi dipecah masuk
KUALA LUMPUR 31 Ogos - Selepas kira-kira sebulan dipecah masuk, PusatLatihan Utusan (PLU) di Jalan Chan Sow Lin di sini sekali lagi menjadisasaran penjenayah apabila wang tunai dan cek berjumlah hampirRM600,000 dilarikan, awal pagi ini.

Lelaki mati ditetak tiga penyerang
JOHOR BAHRU 31 Ogos - Seorang lelaki mati ditetak selepas gagalmelarikan diri dari tiga penyerangnya dalam satu pergaduhan di JalanHarimau, Taman Century di sini, malam tadi.

Remaja maut dilanggar, ditetak
KUALALUMPUR 31 Ogos - Seorang remaja lelaki menerima nasib yang sungguhmalang - dia bukan sahaja dilanggar oleh sebuah kenderaan, malahditetak oleh suspek yang melanggarnya sehingga mati berhampiranInternational Pearl Hotel di Jalan Klang Lama hari ini.
0 Komentar untuk "JENAYAH & MAHKAMAH : SELASA 01 SEPTEMBER 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI