Anwar Ibrahim "Akitek" Hancur dan Pecah Pakatan Rakyat - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

Anwar Ibrahim "Akitek" Hancur dan Pecah Pakatan Rakyat

PKR dan Anwar Ibrahim  makin meroyan dalam menamakan dua nama untuk calun menteri besar Selangor. Titah Sultan tidak diendahkan malah diabaikan oleh Penasihat umum PKR. Akhir ego dan bodoh sombong PKR termasuk pengerusinya makan diri sendiri.

Keras kepala PKR dan disokong rakannya DAP menamakan satu nama sahaja untuk calun menteri besar Selangor  dimurka atau ditolak oleh pehak istana. PKR dan Anwar Ibrahim disarankan oleh Istana menghantar lebih dari satu nama. Memang nampak bodoh sombong dan ego puak puak PKR khasnya Anwar Ibrahim dan Wan Azizah.

PAS diberitakan telah mengikut dan akur pehak istana menghantar tiga nama untuk calun menteri besar Selangor. Selepas Khalid Ibrahim dipecat dari PKR dan Khalid Ibrahim akan meletak jawatan menteri besar Selangor selepas penggantinya diterima oleh pehak istana dan Sultan Selangor.
Krisis menteri besar Selangor dibawah  kerjaan pakatan rakyat hancur, pecah dan rakyat benci permainan yang direka oleh Anwar Ibrahim sendiri . Mungkin Anwar Ibrahim ada agenda sendiri bagi kepentingan diri Anwar Ibrahim.
Anwar Ibrahim boleh dianggap "akitek" yang hancurkan PKR atau pakatan rakyat  dan membuatkan rakyat benci pada PKR atau PAS atau DAP.  Anwar Ibrahim dengan gahnya mempertahankan hanya satu nama sahaja calun menteri besar Selangor , Wan azizah isterinya.
Akhirnya senjata makan tuan dan Anwar Ibrahim terpaksa akur kehendak Sultan. Atau mungkin Anwar Ibrahim mahu pakatan rakyat bergolak dan terus ditolak oleh rakyat Malaysia. ?...
"

................................
Dihantar untuk paparan TKO (Tranungkite)
Oleh:
 mohdnoorawang
0 Komentar untuk "Anwar Ibrahim "Akitek" Hancur dan Pecah Pakatan Rakyat"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI