HIBURAN : RABU 27 MEI 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : RABU 27 MEI 2009

Image
Hafiz sedia 'berentap' di medan seni
TAHUN lalu, ketika Akademi Fantasia menjengah ke musim keenam (AF6) ,jejaka comel bernama Mohd. Hafiz Mohd. Suip atau mesra dengan panggilanHafiz ini merupakan antara ribuan peserta yang hadir untuk mencubanasib dengan menyertai sesi uji bakat.

Image
Suhaimi guna Facebook promosi Awani
F ACEBOOK merupakan antara laman web popular di Internet yang menghubungkan ramai kenalan dari seluruh dunia.

Image
Belajar memasak dalam drama
SELAMAini kita sering disajikan dengan rancangan memasak di televisyen yangmenampilkan seorang chef dan resipi berbeza setiap minggu.

Image
Suka duka pernikahan Adlin-Emelda
DISATUKAN dengan ikatan pernikahan di petang yang hening pada Jumaatlalu, Adlin Aman Ramli dan Emelda Rosmila Abdul Hamid punyai ceritasuka duka dalam melayari hidup sebagai pasangan suami isteri.

Hasilkan muzik asli, lirik berkualiti
SESUATUyang agak membanggakan dalam industri muzik tanah air sejakkebelakangan ini ialah kemunculan banyak kumpulan independent (indie)yang mengetengahkan lagu-lagu dan lirik-lirik ciptaan mereka sendiri.

Image
Si Jelita ciptaan Mikhail
APABILAmenyebut nama Damian Mikhail, ramai yang beranggapan ia adalah namaseorang penyanyi baru. Namun setelah mengamati wajah dan muziknya, andatentu ingat dengan anak muda bertubuh kecil dan bersuara lunak ini.

Angels & Demons ungguli tayangan antarabangsa
LOSANGELES 26 Mei - Filem Night at the museum: Battle of the Smithsoniantidak mungkin dapat mengugat penguasaan Angels & Demons yangmenduduki tempat pertama filem box-office dalam segmen tayangan luarnegara minggu lalu.






Bercinta lelaki Belanda Belanda
SUDAH lama tidak mendengar berita tentang pelakon cantik dan seksi,Julia Hana. Sejak kontroversi adegan tarik rambutnya dengan seorangDatin kira-kita tiga tahun yang lalu sehingga memaksanya membawa kestersebut ke mahkamah bagi membersihkan namanya sebagai perampas suamiorang, Julia tiba-tiba hilang daripada direktori hiburan tempatan.

Image
Konsert cuma bertaraf gig
APABILAmendengar namanya, Rhythm Of Unity pasti membuatkan khalayak teruja.Bukan setakat teruja sebaliknya imaginasi sudah mampu menggambarkankehebatan acara itu yang 'menjaja' nama kumpulan terkenal dari negaraseberang, Slank dan Letto. Siapa sahaja yang tidak menaruh harapantinggi melangit.

Image
Bergandingan menari bogel
DUAaktor Bollywood tersohor, Akshay Kumar dan John Abraham bakal berlakonsebagai penari tiang dalam filem terbaru yang bakal diterbitkan olehAkshay sendiri.

Image
Shahid, Timberlake berkolaborasi
SHAHID KAPUR dilaporkan bakal menunjukkan skil di lantai tarian bersamabintang tersohor, Justin Timberlake. Marty Kudelka yang merupakankoreografer dan sahabat baik Timberlake telah hadir ke Mumbai padaDisember lepas untuk menyelaraskan babak tarian dalam filem terbaruShahid, Yahoo .






Rasa teraniaya
"WALAUPUNtidak menyalahkan sepenuhnya, saya berasakan Waheeda patut juga berasabertanggungjawab dalam hal ini. Perkara ini tidak akan berlaku jikalelaki tidak digoda. Kalau lelaki itu yang memulakan, sebagai wanita,dia ada hak untuk menolaknya, tambahan pula dia tahu lelaki itu suamiorang.

Jawablah! 'Berani dia semuka saya?'
DRAMAyang tercetus antara penyanyi Waheeda, pengacara dan penceramah bebas,Ustaz Akhil Hayy dan isterinya, Maizawati Zainal kini sudah sampai kekemuncaknya apabila wanita itu mendedahkan skandal suaminya denganWaheeda menerusi akhbar, Harian Metro, kelmarin.

Tidak mahu sia-siakan peminat
SESUATUyang pasti, kehidupan jejaka berwajah comel Mohd Hafiz Mohd Suip, 19,tidak lagi seperti dulu sejak memegang gelaran juara Akademi Fantasiamusim ketujuh. Bukanlah sesuatu yang asing kerana seperti juarasebelumnya, jadual menjadi semakin ketat dan padat.

Salah lagu, klon artis
HANYAtinggal satu minggu saja lagi untuk menentukan siapakah di antara lapanpeserta yang bakal berentap pada malam kemuncak Bintang RTM 2009 (BRTM)pada 21 Jun ini.

Fragmen: Keistimewaan dan kekurangan saluran TV Astro
ASTROadalah satu lagi kumpulan media berpengaruh ketika ini dalamperkhidmatan TV dan radio komersial Terus Ke Rumah atau Direct-To-Home(DTH). Ia memulakan operasi pada tahun 1996 dengan 22 saluran tetapisekarang menyediakan lebih 100 saluran TV berbayar dalam empat bahasa -bahasa Melayu, Inggeris, Cina dan Tamil - ke seluruh negara dan Brunei.Astro juga kini mempunyai dua juta pelanggan.

Tia bijak layan kerenah anak
MANISalam percintaan yang dikecapi vokalis Kumpulan Jinbara, Tia bersamakekasihnya, wartawan Berita Harian, Suzan Ahmad selama setahun, membawamereka ke gerbang perkahwinan apabila selamat diijabkabulkan di Melaka,Ahad lalu.

Program khas bantu artis gawat
USAHdipedulikan lagi masalah krisis ekonomi yang melanda dunia hari inikerana jika kebimbangan itu sentiasa bermain di minda, nescaya semuanyayang dirancang tidak akan menjadi.

Dengarnya... Kenapa Akhil Hayy mendiamkan diri?
DUAtiga hari ini kisah paling hangat yang ligat dibincangkan sudahtentulah berkisar kepada kisah cinta tiga segi antara Waheeda, AkhilHayy dan Maizawati Zainal, isteri ustaz rockers tu.

Dengarnya... Alahai... teruknya Mentor
MALAMminggu lalu tak ada apa-apa aktiviti, Cik Normah luangkan masa menontonMentor sebab sudah dua tiga kali terlepas. Ingatkan Mentor bolehlahmelepaskan tekanan setelah seminggu bekerja, rupa-rupanya apabilamenonton Mentor, Cik Normah jadi lemah dan lemas.

Dengarnya... Personaliti tak pandai jaga mulut
APALAHnak jadi dengan dunia kita sekarang. Orang yang kita anggap sebagaiikon pun kadang-kadang pun menyeleweng dan tidak boleh dijadikansebagai contoh.

Info TV: Drama kanak-kanak Nine P.I sempena cuti sekolah
INDIVIDUpenyiasat persendirian yang dikenali kerana kemampuan merekamenyelesaikan masalah begitu sinonim membabitkan golongan dewasa, namunmenerusi drama kanak-kanak terbaharu sempena cuti sekolah ini, RadioTelevisyen Malaysia (RTM) mencetuskan kelainan kerana mengetengahkanpenyiasat persendirian di kalangan kanak-kanak yang mampu menjadiadiwira di kalangan kelompok mereka.






Meniti hari bahagia
DARIPADA percakapan, riak wajah dan bahasa badan yang ditunjukkan,nyata pengacara, model dan pelakon jelita ini, Juliana Sophie JohariEvans, sedang meniti hari yang penuh bahagia.

Ustaz gagal dihubungi
PENGAKUAN isteri Akil Abdul Hai (Akhil Hayy), Maizawati Zainalmengenai suaminya mempunyai hubungan cinta dengan pelakon, NorwahidaAbdul Wahab (Waheeda) turut mengejutkan mereka yang rapat denganpenyanyi nasyid itu.

Michael tebus kecewa 4 tahun lalu
KONTROVERSI mengiringi kemenangan The White Ribbon (TWR) yangmengungguli Palme d'Or (filem terbaik) di Festival Filem Cannes ke-62(FFC62) yang berlangsung di selatan Perancis, Ahad (24 Mei) lalu.

Dian turut rasa dihargai
MALAM kemuncak Anugerah Perdana Seniman 2009 (APSM 2009) yangberlangsung di Stadium Perpaduan, Kuching, Sarawak pada 4 hingga 6April lalu menyaksikan waris Seniman Agung, Allahyarham Tan Sri PRamlee, Dian P Ramlee mewakili keluarga Allahyarham untuk menerimaanugerah Pingat Kebesaran Kedua Tertinggi Kerajaan Sarawak, DarjahUtama Yang Amat Mulia Bintang Kenyalang Sarawak yang membawa gelaranDatuk Amar P Ramlee.

Toyol curi komputer
KISAH toyol zaman moden yang diselitkan elemen komedi antara tarikanutama dalam drama bersiri sebanyak 20 episod, e-toyol.com terbaruterbitan MIG Beats Sdn Bhd.

SOSEH SOSEH: Mahu boikot Pilih Kasih?
PROGRAM belum lagi disiarkan, tetapi rancangan realiti TV pencarianbakat dalam bidang lakonan terbitan produksi milik Rosyam Nor, SuhanMovies & Trading Sdn Bhd, sudah mula menjadi perhatian sehinggamenimbulkan isu.

SOSEH SOSEH: Tak pulang baju sebab balas dendam
ARTIS wanita ini memang terkenal dengan sikap profesional apabilamembintangi drama atau filem, tetapi tidak tahu mengapa kebelakanganini banyak sangat cerita tidak sedap SS terima mengenainya.

Hatta pertaruh filem Aman
GAGAL sekali bukan bererti gagal selamanya. Jika filemnya sebelumini, Wayang gagal mencapai kutipan memberangsangkan, Prof. Dr HattaKhan kini mempertaruhkan pula pada filem ketiganya, Aman.

Nyanyi lagu idola
LANGKAH menyanyikan lagu penyanyi pujaan, membawa tuah kepada tigapeserta separuh akhir Bintang RTM (BRTM2009) untuk layak ke peringkatakhir, Ahad lalu.

Uji bakat hari ini, esok
BAGI membentuk industri hiburan berwajah Malaysia, GraphidexResources Sdn Bhd mengadakan uji bakat pengambilan pelakon baru terdiridaripada pelbagai kaum dan bangsa.
0 Komentar untuk "HIBURAN : RABU 27 MEI 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI