Amar pilih selatan Thailand - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

Amar pilih selatan Thailand

http://www.sinarharian.com.my/hiburan/amar-pilih-selatan-thailand-1.193509

ATAS tuntutan kerja, bintang siri popular, Setia Hujung Nyawa, Amar Asyraf akui tiada masa untuk berbulan madu bersama isteri, Arna Salleh yang dinikahinya pada awal Jun lalu.

Menurut Amar, disebabkan jadualnya yang padat, majlis resepsi sebelah pihak lelaki juga terpaksa dijalankan dua bulan selepas tarikh pernikahan mereka.

"Memandangkan saya dan isteri memang sukakan pantai, kami rancang untuk ke selatan Thailand sama ada Koh Samui atau Krabi," katanya yang melangsungkan majlis resepsi, 17 Ogos lalu.

Berkongsi pengalaman bergelar suami, Amar akui pada awalnya dia agak kekok.

"Alhamdulillah, saya bahagia dengan kehidupan sekarang bersama isteri saya. Cuma pada awal-awal memang agak kekok, tapi semuanya bertambah baik.

"Sejak berkahwin juga, isteri lebih memahami kerjaya saya sebagai seorang pelakon dan sebagai suami, saya juga akan lebih menjaga batasan," katanya.

Sambung pelajaran

Dalam pada itu, Amar memberitahu, dia akan melanjutkan pelajarannya dalam jurusan Sarjana Muda Pengurusan Seni di Akademi Seni Budaya & Warisan Kebangsaan (ASWARA).

Kata Amar, dia akan mengurangkan aktiviti seni bagi beri perhatian terhadap pelajarannya selama lima tahun secara separuh masa.

"Saya memang cintakan bidang lakonan, tapi dalam masa yang sama saya mahu menjadi seorang pensyarah. Bagi saya sudah tiba masanya di negara ini industri seni berkembang lebih maju dan teratur di mana pelakon-pelakon diberi latihan.

"Secara jujurnya saya tidak rasa rugi untuk kurangkan aktiviti lakonan dalam masa nama saya sedang meningkat naik kerana apa yang saya kejarkan bukanlah populariti namun kualiti lakonan," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Amar bakal menjalani penggambaran drama slot Aksi arahan Kabir Bhatia bersama pelakon Remy Ishak dan Faizal Hussein.
0 Komentar untuk "Amar pilih selatan Thailand"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI