HIBURAN : RABU 02 SEPTEMBER 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : RABU 02 SEPTEMBER 2009


Flop Poppy terus terbang tinggi
KALAU ada yang mengatakan Flop Poppy sudah berkubur hanya kerana tiadasebarang perkhabaran terbaru tentang mereka, ternyata tanggapan itusilap.


Bercerai bukan untuk raih populariti - Putri Mardiana
BELUMpun lakonannya menerusi drama dan filem dapat disaksikan di kacatelevisyen atau layar perak, namun tanpa diduga, pelakon yang baruhendak mencipta nama ini terpaksa melangkah ke dunia hiburan dengan'populariti' kisah perceraiannya.


Platform anak muda kembang bakat
SEBAGAIstesen berbayar terulung negara, pelbagai langkah telah diambil olehAstro untuk terus memartabatkan industri penyiaran tanah air.


'Bayi' baru Sheila
APABILAbercerita perihal penghibur kecil molek, Datuk Sheila Majid sudah pastiyang terlintas di fikiran ialah sifat ramah serta kepetahannya dalammelantunkan butir bicara.

Muzik Malaysia ke persada dunia?
DALAMbidang seni, kelebihan negara kita kerana mempunyai rakyat yangberbilang bangsa dan agama. Daripada Melayu, Cina dan India sampailahkepada etnik-etnik minoriti yang terdapat di Sabah dan Sarawak.







Aku bukan lagi pemimpin KD - Anang
MENUTUP muka surat terakhir buku My Life My Secret beberapa minggulalu, saya mengakui sememangnya bukan sedikit pendedahan sensasi yangtelah diluahkan diva popular Indonesia, Krisdayanti dalam buku catatanhatinya. Bukanlah menghairankan apabila ia menjadi antara naskhahterhangat di negara itu dua bulan lalu.


Album daripada air mata
MENGHASILKANalbum solo sendiri sudah menjadi impian buat Mohd. Nizam atau lebihdikenali sebagai Nizam sejak dia mula menceburkan diri dalam dunia senisuara.

Tidak kisah berbogel
WALAUPUN sebelum ini, dia dikatakan antara bintang yang agak sensitifdengan adegan terlalu seksi, malah selalu muka bertukar merah apabilabercakap mengenai babak ranjang, Anna Paquin menjadi wanita baruselepas berlakon dalam drama TV, True Blood .







Nangis depan kamera
SEAYU orangnya, begitulah juga tutur bicaranya, perlahan dan sopan.Melihat perlakuan sebenar gadis manis bernama Siti Zainab Chia MuhdZaki Chia, 23, pasti menimbulkan tanda tanya bagaimana dia begituberani memilih lakonan sebagai cabang kerjaya.

Jejak Rasul dijenama semula
SETIAP kali tiba Ramadan, program dokumentari sejarah Islam, Jejak Rasul pasti dinantikan. Malah, boleh dikatakan Jejak Rasul dan Ramadan begitu sinonim.

Kekasih hitam KD
PERASAAN terluka dan sakit hati Anang Hermansyah terhadap KrisDayanti atau KD, 34, sudah tidak dapat dibendung lagi.Sedemikian parah keadaan sehingga ia mendorong penyanyi dan penciptalagu itu bertindak menceraikan KD tiga hari sebelum umat Islammenyambut puasa.

Sheila utama keluarga
RAMADAN memberi peluang kepada artis beragama Islam mempertingkatkan amalan ibadat di samping mengurangkan aktiviti seni.

Kumpulan rock berdakwah
JARANG kedengaran kumpulan rock atau indie rock menghasilkan lagudakwah mengenai ibadah puasa dan keindahan berpuasa pada Ramadan.

3R bakal dapat 'adik' baru
BEGITU pantas masa berlalu, sedar tidak sedar rancangan infohiburan3R - Respek, Relaks dan Respon sudah pun bersiaran sebanyak 14 musimdan bakal meraikan ulang tahun yang ke-10 pada awal 2010.

Lisdawati jadi Mia
MENYAYANGI keluarga adalah nilai murni yang perlu dipupuk sejak darikecil lagi. Tanpa kasih sayang, institusi kekeluargaan menjadi pincangdan inilah yang ditonjolkan menerusi drama bersiri, Bicara Aur DenganTebing.

SOSEH SOSEH: Artis bengang tak ditemubual
SELEPAS berkahwin dan membina keluarga, memang tidak banyak ceritamengenai artis lelaki ini dipaparkan di akhbar mahupun majalah.

SOSEH SOSEH: Tuah beristeri warga Indonesia
LAMA juga kita tidak melihat kelibat Ashraf Sinclair berlakon dramatempatan kerana sejak dia mengahwini penyanyi popular Indonesia, BungaCitra Lestari, terus dia menetap di negara isterinya itu. Dalam duniaseni tanah air, selain berlakon Ashraf juga aktif mengacara.

Cruise bahagia di sisi Katie
DI kala media dan peminat mengatakan rumah tangga aktor Tom Cruisedan aktres Katie Holmes menghadapi kritis dan retak menanti belah,pasangan itu tidak pernah peduli. Mereka tetap bersama dan menunjukkankemesraan di khalayak.

Semua karut
RUMAH tangga Tom Cruise dan isteri, aktres jelita, Katie Holmessering dikatakan umpama retak menanti belah. Namun semua itu hanyalahkhabar angin kerana kenyataannya, semua itu tidak benar.









'Biar glamor datang sendiri'
BERBUALdengan pelakon ini memang menyenangkan hati. Selain sikap ramah yangditunjukkan, dia juga petah berbicara. Paling tidak, semua pertanyaancuba dijawabnya sebaik mungkin, walaupun ada ketika Wan Sharmila tampakragu-ragu untuk memperkatakan lebih lanjut topik menyentuh halperibadi.

Ally tak marah Fasha
"SELAGIFasha tidak membuat pengakuan secara lisan kisah empat lelaki yangmelamarnya, selagi itu saya tidak percaya dia yang bertanggungjawabmenulis kisah itu di laman myspacenya," demikian kata personaliti TV3,Ally Iskandar mengenai pendedahan pelakon sensasi itu dalam lamanmyspace empat lelaki yang pernah melamarnya.

Jawablah!: Tak perlu melenting, melatah
BENARKAHpenyanyi Misha Omar mempunyai masalah dengan pengacara serta penyampairadio terkenal, Raja Azura atau Kak Engku? Khabarnya pertelingkahan initercetus apabila pengurus serta kakak kepada si pelantun Bunga BungaCinta itu dikatakan tidak berpuas hati dengan Raja Azura yang didakwamengeluarkan cerita kurang baik mengenai Misha ketika penyanyi itusedang menjayakan sebuah program televisyen.

Dakwah cara Sham Kamikaze
SUDAHmenjadi kebiasaan sebaik tibanya bulan yang penuh rahmat iaitu bulanRamadan, banyak syarikat rakaman berlumba-lumba menghasilkan album yangmenghimpunkan lagu raya artis popular tanah air. Namun usahamenerbitkan album kerohanian amat kurang.

Fragmen: Terbitkan dokumentari sejarah pembentukan Gagasan Malaysia
SYUKURalhamdulillah kita dapat meraikan Hari Kebangsaan ke-52 ketika umatIslam berpuasa 10 hari dengan baik dan lancar. Bersesuaian dengansambutan pada bulan Ramadan, semuanya dilakukan sederhana saja.Kesempatan bercuti pada hujung minggu memberi masa menonton beberapaprogram dokumentari berkaitan negara kita yang disiarkan oleh hampirsemua stesen TV.

Dengarnya...: Giliran Aenn pula ke jenjang pelamin
CIKNormah tumpang gembira apabila adik ipar kepada Mawi, Aenn atau namasebenarnya Nora’Ain Rahmat akan mengikuti jejak langkah kakaknya, Ekin,untuk menamatkan zaman bujang. Cik Normah difahamkan hasrat Aenn untukbergelar raja sehari memang sudah lama. Malahan pernah terdetik dihatinya untuk melangsungkan perkahwinan sama tarikh dengan Ekin.

Dengarnya...: Radio Era tak sensitif waktu berbuka puasa
HUJUNGminggu baru-baru ini, Cik Normah mengambil peluang tidak bekerja denganberbuka puasa bersama suami dan adik ipar di sebuah restoran yang biasasaja. Iyerlah, walaupun hendak berbuka puasa di luar, Cik Normah dansuami akan pilih tempat yang boleh bagi harga berpatutan tetapi makananyang ditawarkan masih sedap dan berkualiti.

Dengarnya...: Artis merajuk tidak dilayan wartawan?
CIKNormah memang tak kuasa sangat dengan seorang artis lelaki ini keranasikapnya yang 'kaki sentap' atau cepat merajuk. Memang dari dulu lagiCik Normah kurang berkenan sangat dengan perangainya, tapi Cik Normahtengok dia semakin hari semakin 'kuat sentap'. Agaknya faktor umurmempengaruhi kot!

Resipi Istana papar juadah istimewa kerabat diraja
RESIPIIstana, sebuah program televisyen terbitan Primeworks Studios, buatpertama kalinya mengetengahkan kerabat diraja serta mereka yang rapatdengan pihak istana untuk berkongsi resipi tradisional turun temurunberserta keunikan masakan istana dan gaya hidup golongan diraja.
0 Komentar untuk "HIBURAN : RABU 02 SEPTEMBER 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI