HIBURAN : SABTU 22 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : SABTU 22 OGOS 2009


Cara selebriti sambut puasa sambut puasa
BULAN Ramadan terkandung pelbagai nikmat yang tidak terhingga. Baikdari segi amalan, ibadah yang dilakukan juga menjanjikan ganjaranpahala yang berlipat kali ganda.


Kuasa seorang Ratu Rock
DALAMusianya yang sudah mencecah 43 tahun, kuasa yang dimiliki oleh Ellaatau nama sebenarnya, Norazila Aminuddin ini masih lagi kebal.


Berg rasa teruja
PENGARAHfilem terkenal, Peter Berg baru-baru ini menerusi satu temu ramahbersama Sci Fi Wire memberitahu, dia begitu teruja untuk mengarahkanfilem sekuel Hancock .

Filem kisah terakhir Jacko Oktober
LOS ANGELES 21 Ogos - Sebuah filem yang memaparkan minggu-mingguterakhir Michael Jackson (gambar) sebelum kematiannya iaitu ketika diasedang melakukan persiapan bagi konsert kemunculan semulanya, dijadualditayangkan di pawagam seluruh dunia pada 28 Oktober ini selama duaminggu.

Wanita intai rumah Spears dihukum
LOS ANGELES 21 Ogos - Seorang wanita dijatuhkan hukuman tiga tahundalam pemerhatian dan perlu menjalani khidmat masyarakat selama 240 jamselepas didapati bersalah kerana menghendap rumah penyanyi pop, BritneySpears (gambar).







Isteri adalah permata Rob
MEMIKUL status sebagai salah seorang artis yang berjaya dalam muzikmoden secara komersial sepanjang sedekad lalu, tidak kira semasabersama kumpulan Matchbox Twenty atau kerjaya solonya, album Rob Thomassudah terjual sebanyak 80 juta unit di seluruh dunia.


Dua tahun masalah tak selesai - Kumpulan Ahli Fiqir terus aktif tanpa Samsol
POPULARITIyang diraih kumpulan Ahli Fiqir ketika kali pertama meluncurkan albumsulung Hari Ini Dalam Sejarah lewat tahun 2005 berjaya meletakkan namakumpulan asal Singapura itu sebaris dengan penyanyi popular sedia ada.


Jangan panggil diva
Dia adalah antara komposer yang telah memasyhurkan banyak nama artisIndonesia, antaranya diva paling popular, Krisdayanti. Namun, MellyGoeslaw yang juga aktif menyanyi enggan digelar diva, baik diva dalambidang nyanyian atau sebagai pencipta lagu.


Perry bidas Lady Gaga
NEW YORK - Penyanyi terkenal, Lady Gaga turut bertanggungjawabmensensasikan gosip bahawa dia merupakan seorang khunsa, kata penyanyiHot n' Cold , Katy Perry.

Misi istimewa Penyampai Ikon
Sebanyak 17 peserta yang terpilih menyertai program Penyampai Ikontidak mempunyai pengalaman, baik di depan kamera mahupun dalam bidangkewartawanan. Berjayakah Penyampai Ikon menzahirkan impian mereka untukbergelar penyampai televisyen terhebat? Saksikan bakat mereka pukul 9malam ini di TV2 RTM.







Padah nama Khan
NAMA Shah Rukh Khan cukup gah sebagai pujaan ramai di negaranya, namun aktorini tidak ghairah untuk membina nama dalam industri filem Hollywoodseperti yang dilakukan kebanyakan pelakon seangkatan dengannya.

Mesti Tonton: Dendam budak yatim dalam The Orphan
SEBELUM ini banyak filem seram yang memaparkan kisah kanak-kanak diterbitkan.Filem The Omen, The Unborn dan Ju-On adalah antara contoh filem seramyang pernah mencetuskan fenomena dan membuatkan penonton masihterbayang-bayang aksi seram yang ditonjolkan. Terbaru, filem dari genreserupa muncul di pawagam Khamis lalu. Pada zahirnya, The Orphanbukanlah sebuah cerita hantu kanak-kanak ataupun kisah kanak-kanak yangdirasuk tetapi lebih kepada kekejaman yang dilakukan oleh seorang budakperempuan berusia 9 tahun.

@sinepleks: Adakala tidak mudah jadi dewasa
MUNGKINfilem I Love You, Beth Cooper lebih sesuai untuk tontonan remajaberikutan kisah yang ditampilkan dalam karya arahan Chris Columbus itubertumpu kepada kehidupan bekas pelajar sekolah tinggi yang kinimenunggu waktu melangkah ke fasa baru dalam kehidupan.

Ella tidak mengecewakan
BARANGKALI untuk mencari kelainan dalam persembahan Ratu Rock, Ella adalah satuperkara paling sulit terutama kepada mereka yang sudah terbiasamenonton aksinya di pentas.

Panel TV: Haiwan Teladan musim kedua sepanjang Ramadan
RANCANGANHaiwan Teladan yang diperkenalkan pada Ramadan tahun lalu kembalimenemui penonton untuk musim kedua khusus ketika penonton kanak-kanakmenjalani ibadat berpuasa.
0 Komentar untuk "HIBURAN : SABTU 22 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI