HIBURAN : RABU 19 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : RABU 19 OGOS 2009


"Biarlah kali ini sampai mati"
TINGGALKAN spekulasi dan hindarkan daripada melemparkan dakwaan yangbukan-bukan. Sebaliknya, doakanlah kebahagiaan pasangan merpati sejoliini yang baru saja bergelar suami isteri.


MLTR mahu terus bertahan
TIADAsiapa yang mampu menafikan pengaruh muzik yang dibawakan oleh kumpulanMichael Learns To Rock (MLTR) yang berasal dari Denmark ini.


Program realiti perkenalkan budaya tempatan
ANDAseorang rakyat Malaysia, tahu berbahasa Melayu, melepak di kedai mamaksambil melayan teh tarik atau menikmati mi rebus sambil berbincangtentang rancangan TV tempatan terbaru.


Siti pilih pemenang RM10,000
BUAT pertama kalinya, Datuk Siti Nurhaliza akan berada di konti SuriaFM bagi menutup kempen Lagu Berduit Suria FM hari ini (Rabu). SitiNurhaliza akan berada di konti Suria FM dari pukul 7.30 pagi hingga 10pagi untuk menyanyikan lagu Biarlah Rahsia secara langsung.


Judul filem, pengisian dan mentaliti penonton
ISU filem-filem kita yang menghadapi masalah bukanlah perkara baru.Sejak dari dulu lagi, filem-filem kita memang sudah ada macam-macammasalah.


MTAR terjemah keperibadian Tun Abdul Razak
JIKAbercakap perihal insan bergelar Bapa Pembangunan negara, Tun AbdulRazak Hussein, pasti ramai yang pantas memberi jawapan, dialah






Dulu kayu, sekarang aktor
Iqbal Mazlan membuktikan jika minat datang dengan tekad dan disiplin yang tinggi, ia mampu membuahkan hasil.


Alamak komedi sinikal
SUDAH ditayangkan di saluran Astro Ria sejak 5 Ogos lalu, kelainan sirikomedi terbaru Alamak mula mendapat perhatian penonton.


Katy berdoa payu dara besar
PENYANYIKaty Perry, mendedahkan yang dia pernah berdoa berjam-jam lamanyasupaya Tuhan memberikan dia payu dara yang lebih besar.


Mayat Jacko ditanam dalam keadaan beku
LOS ANGELES – Ibu Michael Jackson dilapor membuat keputusan luar biasasupaya jenazah anaknya dibekukan kerana bimbang kubur Raja Pop berisikodirompak atau dirosakkan oleh peminat-peminatnya, lapor sebuah akhbarsemalam.


Spears pamer tiga bikini
LOSANGELES – Selepas dikritik kerana kuat makan, bintang pop BritneySpears tampil langsing memakai bikini kecil ketika bersantai bersamadua anaknya, Sean Preston dan Jayden James, lapor sebuah akhbarsemalam.


Bilionair India biayai filem Spielberg
LOSANGELES – Lelaki terkaya India, Anil Ambani memuktamadkan pembiayaansecara perkongsian dengan DreamWorks Studios di sini kelmarin bagimenerbitkan enam buah filem bernilai AS$875 juta (RM3.1 bilion) setahun.








Ratu Solo Wangi
SOFIAJane Hisham bukan nama asing di persada seni. Malah sejak 90-an lagi,aktres jelita kepada tiga orang anak ini antara penyeri di layar perak.Siapa boleh lupa watak panas sebagai Zaleha yang pernah dipegangnyamenerusi filem penuh kontroversi, Perempuan, Isteri dan ......

Setem dapat lebih RM1 juta
PERTARUHANpertama sutradara terkenal Kabir Bhatia mengarahkan filem komedimembuahkan hasil apabila filem Setem yang ditayangkan dua minggu lalumencecah kutipan lebih RM1 juta.

Jawablah!: 'Tak mungkin tutup periuk nasi sendiri'
EBELUMini, Fahrin Ahmad pernah dilabelkan sebagai pelakon tidak berdisiplin.Kononnya dia pernah menghadapi masalah dengan produksi program GadisMelayu musim pertama di TV9 sehingga tersebar cerita terpaksadisingkirkan disebabkan masalah disiplinnya itu.

Panas, tegang
MENGAPAbanyak program tidak diketahui oleh AJK dan ahli biasa? Mengapa dalamlaporan kewangan mengatakan persatuan mengalami kerugian besar?

Fragmen: Ustaz Asri, Rabbani, nasyid dari kaca mata stesen TV dan radio
ARTIKELberjudul Benarkah filem Yasmin karya tanah air paling hebat? yangdisiarkan dalam ruangan ini pada minggu lalu menerima reaksi yangpelbagai daripada pembaca.

3 tahun penuh makna
TANGGAL12 Ogos lalu, Radio Malaysia Klasik Nasional menyambut ulang tahunnyayang ketiga. Walaupun sambutan diadakan secara sederhana dengan jamuankek dan pulut kuning di kalangan kakitangan Klasik Nasional sendiri,namun semangat jati diri dan ukhwah warganya sungguh membanggakanhingga menjadikan stesen ini popular dan diminati segenap lapisanpendengar seluruh negara.

Dengarnya...: Sibuk nafi tapi nikah juga
DULUberiya-iya menafikan, sekarang sudah jadi suami isteri. Inilah realitidan penyakit di kalangan segelintir artis atau personaliti dalam duniahiburan. Hakikatnya hubungan cinta rahsia Akhil Hayy dan Waheedaberakhir di jenjang pelamin.

Dengarnya...: Mungkin belum masa bercinta
CIKNormah kadang-kadang simpati juga dengan rakan artis kita ini. Apabilabercinta dan selalu bersama dibenci orang. Sebaliknya, apabila jarangbersama dikatakan hubungan mereka sudah berantakan pula. Lihat sajacerita mengenai hubungan Liyana Jasmay dan Aizat, jika dulu merekakerap dilihat bersama dan diundang ke sesi fotografi bersama.

Dengarnya...: TV3 terbit program khas untuk Ustaz Asri
TAKsia-sia Cik Normah mengomel di dalam ruangan ini Isnin lalu mengenaistesen TV yang tidak peka dan tergerak hati untuk menerbitkan programkhas kepada Allahyarham Ustaz Asri dari kumpulan Rabbani. Alih-alih,Cik Normah dapat tahu ada stesen TV yang mendakwa mereka sebenarnyasudah mula merangka beberapa program mengenang Allahyarham.

RM50,000 kempen Lagu Berduit Suria FM milik Ida
KEMPENLagu Berduit Suria FM yang ditaja One Drop Perfumes telah pun tiba kekemuncaknya, Jumaat lalu, apabila RM50 ribu berjaya menjadi milik ibutunggal dari Kota Bharu, Kelantan, Ida Sharihanim Shaari, 33 tahun.




Bujang Liza ada 'harga'
TIDAK kisah terus membujang meskipun usia Haliza Misbun sudahmencecah 36 tahun. Banyak perkara yang perlu dilakukannya daripadaasyik memikirkan jodoh yang entah bila akan kunjung tiba.

INTERAKSI: 'Presiden mesti jujur'
WALAUPUN kepemimpinannya menerajui Persatuan Penyanyi, Pemuzik danPenulis Lagu Tanah Air (Papita) dikatakan lebih kepada mencaripopulariti dan mementingkan diri, ahli masih mahu Datuk M Daud Wahidterus mengetuai Papita sebagai presiden bagi penggal keempat.

'Saya mahu jadi contoh'
BERTITIK tolak dari tarikh 22 Februari lalu yang menjulang namanyasebagai juara My Starz LG musim kedua, Noriezuana Syed Shafudin, 22,atau Wana sedar mahu atau tidak, dia harus bersedia menghadapi cabaransebagai anak seni.

Sentuhan terakhir Yasmin
TANGGAL 25 Julai lalu, negara kehilangan pengarah filem dan iklanterkenal, Allahyarham Yasmin Ahmad. Namun, siapa sangka hingga ke akhirhayatnya sutradara kreatif itu tetap 'tegar' berkarya. Ia nyataterbukti menerusi projek 15Malaysia yang disertainya.

Legasi Tun Razak di Istana Budaya
Darah bangsawan yang diwarisi oleh mu tuan, Tidak pernah walau setitik kau simpan dalam tempayan emas, Di mahligai kebesaran seorang negarawan, Tetapi darah suci itu kau relakan mengalir ke kolam kasih, Milik marhaen payah di pedalaman jauh serta tumpah di tengah riuh kota yang teguh. - Seharum Namamu Tuan, Sahrunizam Abdul Talib, Puisi Khas Penyair Pahang.

Soseh Soseh: Maizawati dapat semangat baru
BEKAS suami dapat isteri baru. Si isteri yang ditinggalkan pulasemakin jauh mengorak langkah dalam bidang perniagaaan sebagai dutaproduk dan model pakaian muslimah.

Soseh Soseh: Dapat peluang kerana pengurus
PESERTA program realiti televisyen boleh dikatakan paling bertuah.SS berkata demikian kerana selain mempunyai platform menerusitelevisyen, hampir kebanyakan peserta program realiti boleh disifatkancukup dikenali penonton.

Mawi tak serik buat ‘stunt’
FILEM Aduh Saliha yang menjadi filem sulung Asmawi Ani atau Mawibelum juga siap, namun peminat tetap dapat melihat aksi lakonannyamenerusi filem Jin Notti terbitan KRU Studios yang akan ditayangkanpada hari raya pertama nanti.
0 Komentar untuk "HIBURAN : RABU 19 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI