HIBURAN : ISNIN 31 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : ISNIN 31 OGOS 2009


Nada patriotik generasi baru
INISIATIF stesen radio Hot FM menganjurkan pertandingan mencipta Lagu1Malaysia Kita yang tarikh tutupnya pada 26 Ogos lalu merupakan suatuanjakan baru dalam genre lagu-lagu patriotik di negara ini.


Karya indah pelbagai kaum
PERTANDINGANmencipta Lagu 1Malaysia Kita secara tidak langsung menggambarkanaspirasi masyarakat berbilang bangsa dalam menghasilkan lagu-lagupatriotik untuk dihayati oleh segenap rakyat di negara ini.


Untung kahwin orang senegeri
BANYAKkemanisan yang dilalui oleh pasangan suami isteri, Mawi dan Ekinsepanjang lapan bulan melalui kehidupan sebagai suami isteri.


Kerajaan bantu pentaskan Gamat
ANTARAmasalah yang sering dihadapi oleh para penerbit dan pengarah teater dinegara ini ialah kekurangan bajet atau ketiadaan penaja bagimementaskan teater mereka.


Single percuma Sami buat peminat
SELURUH dunia mengenali Sami Yusuf, seorang penyanyi British yang terkenal kerana muziknya yang beraliran Islam.






Turun sekolah sambut merdeka
'Apa yang datuk nenek kita perjuangkan dulu harus dipertahankan seperticontoh keamanan yang dapat hari ini hasil kata sepakat yang dicapaiantara kaum" – AZNIL


Pierre jejak kasih cikgu lama
"Kalau tiap-tiap tahun sambut merdeka tetapi tidak menghayati danmenghargai nilai kemerdekaan itu sendiri, tidak ada maknanya sambutanitu dibuat" – PIERRE ANDRE


Silat Malaysia di National Geographic
SETELAH penerbitan dokumentari Becoming A King dan Smart Tunnel berjayaditayangkan di 166 buah negara pada tahun lalu menerusi saluranNational Geographic Channel International, kini sebuah lagi karya,Fight Masters: Silat bakal menjunjung nama Malaysia ke persada dunia.






Jiwa merdeka!
MALAYSIAsememangnya amat unik. Dengan rakyat pelbagai bangsa, negara ini kekalaman sejak mencapai kemerdekaan 52 tahun yang lalu. Semangat bersatupadu tanpa mengira fahaman agama dan warna kulit membolehkan Malaysiabergerak maju dalam suasana penuh harmoni.

Rakam detik manis di Crowne Plaza
KHAMISini, 15 Rakan@bh yang juga pembaca setia akhbar Berita Harian danpasangan masing-masing berpeluang menikmati majlis berbuka puasaeksklusif bersama selebriti popular tanah air.Senarionya sedikit berbeza kerana majlis yang turut mendapat kerjasamaHotel Crowne Plaza Mutiara ini turut diserikan dengan sesimemperkenalkan koleksi kasut pereka fesyen popular, Michael Shu.

Nana, Faizal bercerai
PENYANYISiti Nordiana Alias atau Nana, 25, difahamkan ke mahkamah baru-baru inibagi memfailkan pengesahan lafaz cerai dibuat pasangannya yang jugaseorang pelakon, Mohd Faizal Yusof, 31, menerusi telefon.

Pencak silat pemuda Amerika
BUATkesekian kalinya penonton National Geographic Channels International(NGCI) seluruh dunia akan dapat mengikuti sisi budaya negara iniapabila dokumentari berjudul Fight Masters: Silat ditayangkan disaluran berkenaan.

Dengarnya...: Tak tahan mulut lancang selebriti
KATAdulang paku serpih, mengata orang dia yang terlebih. Cik Normah sengajamemulakan ngomelan hari ini dengan peribahasa kerana tak tahan denganmulut lancang seorang selebriti yang sibuk mengata selebriti lain, tapidia tak juga sedar diri.

Dengarnya...: Kasihan artis baru kena buli
BEBERAPAhari lalu, ketika Cik Normah berbuka puasa bersama seorang rakan yangtak kalah cantiknya, tiba-tiba terbuka sebuah cerita yang mampumenimbulkan pelbagai reaksi. Kelakar ada, geram ada, serta macam-macamlagilah.

Tari Tirana isi slot Lestary di TV3
MENGARAHlebih 25 drama dan telefilem, Shahrul Ezad Mohameddin atau Ezad pantasmenarik perhatian menghasilkan karya yang dilihat mampu mencuri tumpuanpenonton. Lalu tidak hairanlah, pemilik syarikat Radius One Productionini terus menjadi pilihan stesen TV dan pihak penerbit untukmengarahkan sesebuah naskhah.
0 Komentar untuk "HIBURAN : ISNIN 31 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI