POLITIK : ISNIN 31 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

POLITIK : ISNIN 31 OGOS 2009

Tee Keat tak layan khabar angin
PULAU PINANG 30 Ogos - Presiden MCA, Datuk Seri Ong Tee Keatmenegaskan, beliau tidak akan melayan sebarang khabar angin kononnyaakan melepaskan jawatan sebaliknya akan terus memberi tumpuan terhadappengukuhan parti.

Sivakumar layak kena ESCAR - Perkasa
KUALALUMPUR 30 Ogos - Tindakan tegas menggunakan peruntukan di bawahPeraturan-Peraturan Perlu (Kes-kes Keselamatan) 1975 (ESCAR) adalahselayaknya bagi bekas Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, V.Sivakumar.

UMNO Selangor sifatkan keputusan kerajaan negeri 'terlambat'
SHAHALAM 30 Ogos - UMNO Selangor menyifatkan keputusan kerajaan negeri mahumengadakan perbincangan dengan penduduk Islam Seksyen 23 yang membantahkeras pembinaan kuil di kawasan mereka sebagai sudah 'terlambat'.

MCA kesal tindakan penduduk Seksyen 23
SITIAWAN30 Ogos - MCA kesal dengan tindakan penduduk Seksyen 23, Shah Alam,Selangor dan beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang berarakmembawa kepala lembu bagi membantah pembinaan kuil di kawasan mereka.

Tsu Koon saran cari penyelesaian segera
PULAUPINANG 30 Ogos - Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Tan Sri Dr. KohTsu Koon menyaran agar kerajaan negeri Selangor segera mencaripenyelesaian terhadap isu pemindahan pembinaan kuil Hindu di Seksyen 23Shah Alam.

Reformis bidas MB
PUTRAJAYA30 Ogos - Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) menyifatkanMenteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai seorangketua kerajaan negeri yang tidak bijak dan tidak tahu mentadbir sebuahnegeri maju.

Perkukuh perpaduan, persefahaman - MIC
KUALA LUMPUR, 30 Ogos - MIC menggesa masyarakat Malaysia supayamembantu kerajaan ke arah memperkukuhkan perpaduan dan keharmonian kaumselain memperdalamkan pemahaman berhubung sensitiviti semua kaum.
0 Komentar untuk "POLITIK : ISNIN 31 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI