HIBURAN : AHAD 09 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : AHAD 09 OGOS 2009


Marion tangguh kahwin
MARION Rose Caunter. Seindah nama begitu jugalah perjalanan kehidupandan kerjayanya. Ya, siapa yang tidak mahu popular dan berkasih sayangpula dengan orang terkenal.


Serina nikah 1 Januari 2010
RENTETAN perjalanan cinta Serina Redzuawan agak berliku. Cintanyapernah tidak direstui oleh bapanya, tukang masak popular, Chef Wan.


Ini bukan duit Datuk - Haliza Misbun
Andartu Terlampau... 21 Hari Mencari Suami. Begitulah tajuk filempertama terbitan Big Production, syarikat kedua milik Haliza Misbunyang sudah memulakan penggambaran pada 1 Ogos lalu.

Alahai Melodi
Sitimenerima banyak komen daripada teman-teman mengenai Melodi di TV3minggu lepas. Mereka memberikan komen yang jujur, bukan kerana untukmengenakan Melodi. Siti pun tak berapa terkejut sangat apabila Melodidikatakan telah mengaibkan orang.

Nora Danish - Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari
SEJAKkembali aktif dalam lakonannya, Joyah dengar banyak betul tawaran yangditerima pelakon Nora Danish. Iyalah, orang cantiklah katakan danberbakat pula. Siapa yang tahu mahu rebut! Dengarnya sekarang inibanyak masa Nora Danish dihabiskan di lokasi penggambaran. Khabarnyatak menang tangan artis jelita yang seorang ini dengan tawaran kerjayang mendatang.

Suria FM buat dulu - Engku Emran
BARU-BARUini sedang Joyah syok melayari Internet dan membaca beberapa blogkesukaan, tiba-tiba Joyah terjumpa satu blog yang Joyah kenal sangatempunyanya.


Jamal memercik nostalgia
Tiga dekad menyusuri bidang seni bukanlah satu jangka masa yangsingkat. Tidak banyak artis yang mampu memanjangkan laluan mereka dalamseni sebegitu lama. Malah dalam tempoh masa itu juga pelbagai suka danduka melingkari hidup yang menjadi pengalaman amat berharga.


Nasib malang Penelope
PENELOPE Cruz tetap menghadiri pertunjukan Broken Embraces di SomersetHouse, London walaupun beg pakaiannya hilang semasa dalam perjalananmenuju ke tempat berkenaan.


Scarlett sedia jadi Marilyn Monroe
AKTRES berambut blonde, Scarlett Johansson bersedia memegang wataksebagai Marilyn Monroe dalam filem yang diarahkan Simon Curtis berjudulMy Week With Marlin .

Shilpa tidak hormat kuil
DISEBABKANmemakai kasut semasa memasuki kuil dan tidak segera meminta maaf atasperbuatannya itu, pelakon Shilpa Shetty dikecam oleh golongan sami danpenganut Hindu yang lain.


Yoon Eun Hye ada perniagaan sendiri
BINTANGYoon Eun Hye kini berbangga pada dirinya kerana mempunyai perniagaannyasendiri, The House Company yang menganjurkan aktiviti seni dalamindustri hiburan Korea.


Luna Maya diterima keluarga Ariel
LUNA Maya nama yang sudah tidak asing lagi bagi dunia hiburanIndonesia. cantik dan berbakat adalah ungkapan yang sesuai dilayangkankepada seorang artis yang bernama Luna Maya. Mungkin kelebihan inilahyang menambat hati penyanyi utama kumpulan Peterpan, Ariel.


Pasha marah Okie lapor polis
TINDAKAN Okie Agustina melaporkan tindakan kekerasan yang dilakukanoleh mantan suaminya Pasha Ungu menimbulkan rasa tidak puas hati Pasha.Pansha menganggap ini hanyalah masalah keluarga dan tidak perludiperbesarkan.


Tak serik bercinta - Sarah
NAMA Sarah Raissuddin kembali disebut-sebut selepas menang bergayadengan meraih tiga pingat emas serta dua pingat perak dalampertandingan seni persembahan dunia (WCOPA) di Hollywood, Los Angeles,Amerika Syarikat baru-baru ini.


Pelukis sepanjang hayat
Melukis adalah kerja sepanjang hayat. Untuk membina nama bukanlah satuperkara yang mudah dan memerlukan kesabaran yang tinggi," tutur FaizalSidik apabila ditemui baru-baru ini.


Cuba nasib menyanyi - Ainul
Assalamualaikum.


Laluan sukar Maximus
SEMAKIN ramai peminat mengenali kumpulan Maximus yang kini populardengan lagu Biar Mati Cinta Ini dan Katakan Padaku yang selaludiputarkan di radio sejak kebelakangan ini.


Reo Ridza permata Rusdi, Sharon
PENANTIAN sembilan bulan berakhir kira-kira pukul 5.05 pagi, 4 Ogoslalu apabila Reo Ridza Ramli selamat dilahirkan. Bayi seberat 3.05kilogram itu adalah pelengkap rumah tangga pelakon, Rusdi Ramli danisterinya, komposer Sharon Anne Paul Abdullah.








Tubuh grup baru
RAMAI yang mula berteka-teki akan nasib penyanyi bervokal tinggi iniselepas dia keluar daripada kumpulan Meet Uncle Hussain (MUH), Julailalu. Adakah perjalanan seninya akan terus mengalir atau terhenti disitu sahaja?

Rusdi kembali jadi bapa
Mula-mulanya saya takut juga apabila kembali bergelar bapa. Tapi secara semula jadi, pengalaman lama itu datang kembali

Dayang nak cari duit dulu
TANPA sebarang keraguan, Dayang adalah bintang dalam kelas tersendiri.Penyanyi versatil dari Bumi Kenyalang ini sememangnya seorang bintangyang tiada tandingan dari segi stail dan keunikan vokalnya.

Meraikan sang legenda
"JIKA bukan kita sendiri yang memberi, siapa lagi." Sebaris kata-kata itu cukup mengharukan bagi hati yang memahami.

Bosan jadi diri sendiri
PENYANYIdan penulis lirik dengan nama penuh Lenka Kripac menjejakkan kaki diKuala Lumpur pada 1 Ogos lalu. Ia kunjungan kali pertama penyanyiAustralia ini bagi mempromosi album terbarunya, Lenka yang dibawakan TMdan Sony Music dalam rangka Lenka Live in Malaysia.

Duo pemuzik lucu
JERMAINECLEMENT, 35, dan Bret Mckenzie, 33, bergabung untuk mencuba bakat danmenebarkan gelombang persahabatan. Setelah mencetuskan fenomena dinegara asal, New Zealand, mereka ke pusat dunia, New York pula untuktujuan yang sama.

Asheed sudah berpisah
DIVA dapat cerita yang kurang enak tentang penyanyi yang terkenaldengan lagu Merah dan Cinta Sakti, Asheed yang merupakan vokaliskumpulan Def Gab C. Teman Diva yang sekali-sekala muncul di kedai minumkegemaran Diva memberitahu Asheed kini sudah bergelar duda.

Dibela isteri orang
TENGAH malam minggu lalu masa Diva asyik bersantai, seorang teman Divamenelefon. Katanya dia telefon khusus nak beri cerita hangat kepadaDiva. Cerita tentang peserta lelaki sebuah program realiti televisyenyang dibela isteri orang.

Artis mulut jahat
BARU-BARUini Diva makan tengah hari dengan seorang teman wartawan yang tengahpopular. Borak punya borak, teman Diva yang mesra dipanggil S inimelahirkan rasa meluatnya terhadap penyanyi remaja yang tak begituterkenal ini.

Search mengecewakan

SAYA hanya ingin menyatakan kekecewaan saya kepada pihak Search tentangkonsert mereka di Mont Kiara baru-baru ini. Saya dan kawan-kawan sangatkecewa dan berasa rugi menonton konsert tersebut.

Strategi Anis Aneesa
RAMAI kawan Diva yang tertanya-tanya siapa Anis Aneesa? Diva pun padamulanya tak kenal. Rupa-rupanya Anis ini penyanyi. Diva kenal selepasdua kali dia cari publisiti murahan dalam program Melodi. Pertama kalisewaktu dia kata dia dituduh mendera bapa sendiri. Secara jujur, Divafikir, Anis sebenarnya mereka cerita sebab nak popular.

Alahai Vernon
SEJAK Kosmo! mendedahkan satu fakta kontroversi dalam beritanya baru-baru ini, ramai betul yang nak boikot akhbar ini.


Scha tinggalkan Fahrin?
SCHA yang sebelum ini hangat digosipkan dengan Fahrin Ahmad, kinidikhabarkan memilih jejaka kacak dari seberang sebagai teman iaitupelakon, Fauzi Badilla.

Dua kali kahwin dua
MASAdapat berita tentang seorang penyanyi lelaki yang juga terkenal sebagaipelakon ini didakwa sudah berkahwin lagi satu, Diva ketawa saja. Inibukan kali pertama dia kahwin dua.


Ini kekasih Cheryl?
DIVA memang suka dengan keletah pelakon dan pengacara kecil molek,Cheryl Samad. Lakonan dan caranya bercakap memang semula jadi.Kadangkala sewaktu melihat wajahnya di kaca televisyen, Divatertanya-tanya siapakah gerangan jejaka yang dekat dengan diri Cheryl.

Paul Moss kutuk Upin & Ipin
SERIBU alasan atau permohonan maaf belum pasti dapat membasuhketerlanjuran kata yang mengguris perasaan sebilangan besar penonton.





Nur Kasih Remy, Tizz
TERKENAL dengan karya berseni dan cantik menjadikan Kabir Bhatiaantara pengarah yang dikagumi ramai bintang muda. Filem Cinta dan Sepigarapannya menjadi buat mulut dan laras penanda betapa kreatifnya insanseni yang terlebih dulu mencipta nama di Indonesia ini.

Inilah saya
DILAHIRKAN sebagai anak kepada rockers tersohor, Amy Search, sama sekali tidak membuatkan gadis ini megah atau bongkak.

Liku Wana
LEGASI seninya masih jauh. Malah kehadirannya masih belum dirasai.Landasan gelaran juara program realiti My Star LG musim kedua belumcukup kuat baginya bergelar penyanyi.

Kesabaran tinggi
JAM 6 petang, Ifa Raziah dan rombongannya tiba di Studio Finas. Itumasa yang dijanjikan untuk rakaman program Bintang Pujaan bagi slotMuzik Aktif RTM.

Hujan Mencari Konklusi
SELEPAS Bunkface, kini giliran Hujan pula memeriahkan Channel V.Tambah menarik, saluran berkenaan akan menyiarkan klip video Hujanmenerusi lagu berjudul Mencari Konklusi.

Bermula semula
KERJAYA seni Naib Juara Akademi Fantasia musim keenam (AF6), Rizbagaikan suram. Barangkali, jika tiada single duet bersama Alyah,kemungkinan besar peminat sepi daripada alunan suaranya.

Lirik mahal Nana
DENGAN hanya menghafal lirik, sesiapa saja boleh membawa pulanghadiah hingga RM1 juta. Tidak kira anda suri rumah, tentera, jururawat,pelajar atau apa saja pekerjaan, jika sudah tertulis rezeki itu milikanda pasti pulang dengan senyuman.

Hazami cekal
MUNGKIN ramai tertanya-tanya ke manakah menghilangnya Hazami? Malah,kebelakangan ini lagu dendangannya juga jarang diputarkan stesen radiotempatan. Adakah jejaka ini merajuk atau bosan dengan industri?

Borak Paknil: Prihatin virus H1N1
ASSALAMUALAIKUM! Makin seram pula bila seorang demi seorang gugurmenjadi mangsa Influenza A H1N1, senang cerita ‘selesema babi’. Paknilcukup gerun bila bayi juga menjadi mangsa.

Gayah Gebu: Tiga dara bosan
BARU minggu lalu Gayah membebel mengenai dua artis yang sekarangsemua orang tahu ada hubungan cinta sampai dah bercakap soal kahwin.Minggu ini Gayah terbaca pula mengenai kisah seorang artis dan seorangselebriti yang lebih kurang sama kesnya dengan dua artis berkenaan.

CAK: Kejut guna kaki
KISAH ini dilayangkan khas buat CAK daripada seorang teman yangsudah lama bergiat dalam industri. Dia kasihan dengan nasib bekaspelajar AF7 yang diperlakukan seperti budak hingusan oleh seorangpengurus artis.

CAK: Mazin di ZEE TV
SEJAK Jumaat lalu bermula sesi pencarian pengacara bagi program barudi saluran Zee TV, Bollywood Anchor Hunt. Seramai 20 orang disenaraikandan akan disaringkan ke beberapa orang yang kini berlangsung di Nandos,One Utama, Bandar Utama sehingga jam 6 petang ini.

CAK: ‘Cantik pelamin daripada pengantin’
TERGELAK besar CAK bila dengar cerita mengenai seorang penyanyi danpengacara yang tak sayang mulut. Memang tak dinafikan orangnya peramahdan banyak bercakap, tapi agak-agaklah sikit sebab kadangkala apa yangkeluar dari mulut boleh buat orang terasa hati. Satu hal lagi, tengokjugalah tempatnya.

CAK: Lagi artis kena buatan
MASYARAKAT kita, baik Melayu atau mana-mana kaum, masih tidak lekangdengan mainan ilmu hitam atau makhluk halus. Ramai yang percaya, malahtidak kurang juga yang tidak yakin dengan kewujudan mereka. Apa-apapun,semuanya makhluk Allah.

CAK: Bertemankan air mata
RAMAI juga artis yang berkahwin lebih daripada satu, hidup merekadamai saja. Ikon poligami contoh terdekat kita siapa lagi kalau bukanSalih Yaakob.

CAK: Betul ke Yuna buat hal lagi?
DULU pernah kecoh cerita penyanyi dan komposer baru, Yuna, sukamembatalkan sesi fotografi bersama media pada saat akhir. Macam-macamalasan diberi sampaikan ada yang tidak masuk akal.

Suntikan antarabangsa KRU
KONSEP 1Malaysia yang digagaskan Perdana Menteri, Datuk Seri NajibTun Abdul Razak di abad ke-21 kini diterjemahkan oleh KRU menerusi buahtangan terbaru mereka, filem Merong Mahawangsa berlatarkan abad ke-2.

Kembara Jamal
HAMPIR tiga jam, Jamal Abdillah membuai penonton dalam konsert soloeksklusifnya, Jamal... Kembara Seniman di Panggung Sari, Istana Budaya,malam Selasa lalu.

FILEM: Kehebatan CGI
MELIHAT babak demi babak promosi filem ini, penulis membayangkankarya sutradara Stephen Sommers menerusi GI Joe: Rise Of Cobra sesuatuyang bakal menarik perhatian peminat filem aksi.

FILEM: Akan datang
KABLE adalah juara permainan video yang dimain secara ‘on-line’iaitu Slayer. Bagaimanapun, permainan video berkenaan dilengkapi dengan‘kawalan minda’ di mana pemain akhirnya dikawal oleh pemain lain untuksatu sebab yang menakutkan.

FILEM: Kungfu komedi
SELAIN kisah ‘gangster’, pergaduhan, pembunuhan kejam, Kungfu Tootsie menjadi cerita menarik dan menghiburkan untuk ditonton.

Thomas puas
BEKAS vokalis Matchbox 20, Rob Thomas (RT) berbicara mengenai albumsolo keduanya, Cradlesong yang merangkumi pelbagai aspek, termasukidea, pembikinan dan kelainan yang cuba ditampilkan kali ini.

Sedia sambut Ramadan
SABAN tahun, stesen televisyen di negara ini tidak ketinggalan dalam menyediakan program terbaik untuk penonton sempena Ramadan.

Jarum Emas: Artis veteran ada ‘penjaga’
TIKA kolum ini dicatat, sudah tiga hari saya ada di Kota Kinabalu(KK), Sabah. Jika saya ke sini sejak Rabu, delegasi Festival FilemMalaysia (FFM) Ke-22, khususnya petugas serta seniman dan seniwativeteran, pula berkampung di negeri bawah bayu ini sejak Isnin lalu.

Kumpul dana HIV
SABAN hari, lebih 10 rakyat negara ini disahkan memiliki virus HIV.Malah menurut kajian, ratusan anak kecil yang tidak berdosa turutmenerima nasib malang itu.

Lebih cabaran
LEBIH lasak dan agresif namun masih mengekalkan nilai-nilai tradisi!Itulah kriteria tambahan yang dipilih dalam mencari 12 peserta bagimusim kedua program realiti Gadis Melayu terbitan TV9 ini. Selain itu,mereka turut diuji dari segi aksi lasak, kebijaksanaan, kreativitiserta mempunyai pengetahuan am.

Kawan 9 mula aktiviti
MALAYSIA kaya dengan makanan. Sebut saja nama makanan, pastinyamudah dicari. Masakan Melayu, Cina, India, barat dan banyak lagi begitumudah dicari, baik di restoran mahupun di gerai sesuai dengan kehidupanrakyat Malaysia majmuk ini. Hanya rasanya saja berbeza.








Serik diasak kontroversi
GANDINGANMemey, 21, dan Sari Yanti, 25, boleh disaksikan menerusi drama online,Mingguan Lelaki di www.gua.com.my, namun kedua-dua artis cantik inimempunyai cerita sensasi berbeza yang pastinya ingin diketahui umum.

'Saya tak buat hubungan sulit'
GARA-GARAkiriman SMS 'Baby, I miss you', berlakulah 'drama swasta' yang tercetusdi luar Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya, baru-baru inimembabitkan pelakon dan penyanyi kumpulan OAG, Radhi Razali, 32, denganisterinya, Shazlin Sharif, 31, yang juga aktres dan bekas penyanyikumpulan Girls In Music (GIM).

Penangan GI Joe!
GOVERNMENTIssue, itu rupanya maksud kependekan GI dalam filem aksi lasak GI Joeyang sudah pun mula menjengah panggung mulai Khamis lalu. Puasdifikirkan selama ini dan rasanya ramai yang tidak tahu, apapunsekurang-kurangnya dapat juga berkongsi sedikit latar belakang mengenaiasal usul koleksi permainan figura aksi terkenal keluaran Hasbro ini.

Cari formula kuatkan jalan cerita filem
FESTIVALFilem Malaysia Ke-22 (FFM22) yang berakhir di Kota Kinabalu, Sabahsemalam seharusnya dijadikan medan mencari formula bagi memajukan jalancerita sesebuah filem tempatan untuk menjadikannya sesuatu yang luarbiasa tanpa terlalu bergantung kepada aplikasi teknologi.

Peluang rebut RM50,000 hanya dengan satu SMS
HANYAsatu SMS (khidmat pesanan ringkas), anda mungkin peminat bertuah yangakan menerima RM50,000! Kempen Lagu Berduit Suria FM anjuran stesenradio, Suria FM kini menawarkan hadiah wang tunai lebih lumayan.Daripada RM500 dan RM1,000, kini hadiahnya naik berganda kepadaRM50,000.

Misteri Tower 13 di TV3
TIDAKdinafikan, genre seram terus menjadi pilihan penonton tempatan sejakbeberapa tahun kebelakangan ini. Malah, setiap kali drama atau programseram disiarkan di saluran televisyen utama tempatan terutama TV3, iasudah pasti mencatatkan rating penonton yang tinggi.

Lapan jam terapung di laut
PENGALAMANhanyut selama lapan jam yang hampir meragut nyawa apabila bot dinaikikaram di Tanjung Pinang, Indonesia sering membuatkan penyanyievergreen, Ria Resty Fauzy, 43, sedar betapa hidup sebenarnya singkat.Beliau tidak pernah rasa serik untuk meneruskan kerjaya nyanyianbiarpun berdepan dengan seribu satu cabaran.

Ada chemistry!
BAHASAtubuh dan keserasian yang dipancarkan dua penyanyi muda yang sedangmula mencari tapak di persada arena seni muzik tanah air cukup semulajadi. Hampir terpedaya jika tidak diberitakan pertama kali merekabertemu adalah ketika masuk studio untuk menyempurnakan single terbaruShamsul Hirdy Muhid, 24, atau lebih senang di sapa Diddy Hirdy berjudulBiar Diddy Sambung.

Bimbang peminat fanatik
MEREKAmasih muda, perjalanan kerjaya masih hijau, namun kadang kala penyanyiremaja, Aliff Aziz, 18, dan Alif Satar, 19, kebingungan dengan gelagatpeminat fanatik mereka. Dua remaja yang dilahirkan nama sama itumempunyai pengalaman pahit, manis dengan peminat yang mengilai mereka.

Tak timbul soal singkir Dynas, Zulhuzaimy
WANIntan Edrinaz Wan Mokhtar (Dynas) tidak pernah disingkirkan dari ImpakMaksima - The Musical tetapi cuma direhatkan dari pementasan keduanyayang dijadualkan berlangsung di Esplanade, Singapura bermula 17 hingga18 Oktober ini.

Berpantang maut sebelum ajal
"NASIBbaik kami tukar hotel penginapan. Jika tidak, tentu kami sudah jaditajuk berita," demikian kata Penerbit Eksekutif Noradz Productions,Fazreen Abdul Wahab, yang nyaris maut dalam tragedi pengeboman Hotel JWMarriot di Jakarta, Indonesia baru-baru ini.

Diana Amir bersama kekasih & isu pinggul Rempt-It V3
APABILAterpandang wajah comel Diana Amir, 23, dalam sebuah majalah hiburanbaru-baru ini, terdetik di dalam hati, siapa dia ni? Zubir tak pernahnampak atau dengar namanya sebelum ini. Adakah dia penyanyi, pelakon,pengacara, penyampai radio atau sekadar model penghias majalah?

Finalis bintang realiti 'ratu arak & lesbian'
TERBELIAKbiji mata Zubir apabila menerima dua set e-mel daripada 'sumber beranimati' yang tidak pernah jemu menyalurkan maklumat dan foto sensasiuntuk dihebahkan menerusi ruangan ini.

Epik Merong Mahawangsa misi KRU tawan dunia
DENGANkos penerbitan RM8 juta, Hikayat Merong Mahawangsa muncul sebagai filemtermahal kedua tempatan selepas Puteri Gunung Ledang (PGL) terbitanEnfiniti Productions, lima tahun lalu, yang belanjanya dikatakanmencecah RM14 juta.

Sekadar boleh menyanyi
TIDAKadil jika kita mengharapkan sesuatu yang terlalu sempurna dari seoranganak seni yang pada dasarnya bukan seorang penyanyi yang baik, biarpunSaiful Azam atau lebih kita kenali dengan panggilan Saiful Apek, 39,memang boleh menyanyi.

Papita, Seniman bantu artis penagih dadah
BERITAmengenai masalah penyalahgunaan dadah di kalangan artis tempatanmenjadi tajuk utama kebanyakan akhbar utama tempatan pada 4 Februari1991 selepas ia didedahkan Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk SeriMegat Junid Megat Ayub ketika itu.

NSR dakwa Ilyka kurang cerdik
KONTROVERSIberterusan yang ditimbulkan oleh penyanyi terkenal, Ilyka atau namasebenarnya, Zuraila Mohd Yassin, dianggap syarikat rakamannya, NewSouthern Records (NSR) sebagai tindakan kurang cerdik, malah lebihdilihat sebagai usaha mencari publisiti murahan.

Sofea Jane jadi artis rakaman
SELEPASberjaya mencipta nama di pentas peragaan dan layar perak, tiba giliranSofea Jane mempertaruhkan bakatnya sebagai penyanyi apabila dilamarsyarikat rakaman, Dangaroos Sdn Bhd, milik Nasir Daud yang juga pemaingitar bass kumpulan rock terkenal tempatan, Search.

Shima tak kisah menjanda pada usia muda
HAMPIRdua tahun bersendirian selepas berpisah dengan bekas suaminya, SatimanIsmail pada Februari 1993, Ku Nazhatulshima Ku Kamarulzaman atau lebihdikenali sebagai Shima, mengakui masih belum menemui cinta baru, malahselesa hidup menjanda.

Hidup Erema semakin tertekan
HIDUPtak selalunya indah, ada ketika diuji dengan dugaan yang memilukan.Begitulah berlaku kepada penyanyi Erema. Raja terkedu mendengar Eremamenangis teresak-esak di talian ketika menghubunginya lewat petang Rabulalu. Sekadar ingin bertanya khabar, cerita lain pula yang Raja dengar.

Pelakon, pengarah berpeluk?
KALAURaja sebut nama pelakon seorang ini, rasanya seantero Malayamengenalinya. Malah sejak dulu, si pelakon memang terkenal dengan sikapcerewet, garang dan bengis ketika bekerja.

Alam Maya: 45 minit paling berharga bersama Yasmin
ASSALAMUALAIKUM.Diharap semua pembaca B*Pop sihat dan bahagia bersama keluarga sertateman-teman. Semoga anda dapat berehat dan bersantai sepenuhnya padapagi Ahad ini. Takziah saya sampaikan kepada keluarga AllahyarhamahYasmin Ahmad di atas pemergian beliau baru-baru ini.
0 Komentar untuk "HIBURAN : AHAD 09 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI