JENAYAH & MAHKAMAH : SELASA 21 JULAI 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

JENAYAH & MAHKAMAH : SELASA 21 JULAI 2009

Pendakwa raya mohon tangguh bekalkan dokumen
KUALA LUMPUR 20 Julai - Hasrat Datuk Seri Anwar Ibrahim untukmemperoleh sebahagian besar dokumen dan barangan berkaitan kes liwatbekas pembantunya masih belum kesampaian.

Pemandu teksi bebas tuduhan bunuh setiausaha sulit
KUALALUMPUR 20 Julai - Biarpun terlepas daripada hukuman mati di taligantung atas tuduhan membunuh seorang setiausaha sulit, bekas pemanduteksi, Mokhtar Mohd. Zain masih belum mampu tersenyum.

Kanabis: Dua sahabat terlepas hukuman mati
PULAUPINANG 20 Julai - Seorang penjual air kacang soya terlepas daripadahukuman gantung sampai mati setelah mengaku bersalah di Mahkamah Tinggidi sini hari ini atas tuduhan pindaan memiliki 1,764.5 gram kanabis,dua tahun lalu.

Tian Chua mula bela diri hari ini
KUALALUMPUR 20 Julai - Prosiding membela diri oleh Tian Chua yang didakwamencederakan penjawat awam ditangguhkan sehingga esok oleh MahkamahMajistret di sini bagi memberi peluang Ahli Parlimen Batu itu memberipenghormatan terakhir kepada mendiang Teoh Beng Hock.

Dipenjara, denda edar gambar lucah isteri
KUANTAN20 Julai - ''Kamu patut dapat hukuman lebih berat. Awak orang Islamkan? Patut kena rejam kerana sudah ada isteri tetapi melakukanperbuatan itu. Saya memandang serius kes ini kerana kamu telahmengaibkan wanita itu.''

Minum arak: Model terima enam sebatan
KUANTAN 20 Julai - Seorang model wanita dihukum sebatan enam kali dandenda RM5,000 oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini hari ini selepasmengaku bersalah minum arak di sebuah hotel, setahun lalu.

9 kakitangan Imigresen ditahan
KUALA LUMPUR 20 Julai - Sembilan kakitangan Jabatan Imigresen Johortermasuk lima pegawai kanan ditahan setelah didapati terlibat dalamsindiket antarabangsa penyeludupan manusia di negara ini.

700 lembu, kerbau dirampas dalam 3 minggu
TANAHMERAH 20 Julai - Sebanyak 59 ekor kerbau dan 25 ekor lembu seludupbernilai kira-kira RM395,000 dirampas dalam serbuan di sebuah ladangkelapa sawit dan kandang di Felda Kemahang, dekat Tanah Merah, di sinihari ini.

Bukan 'Restoran Berahi' tapi reban ayam
KUALA LUMPUR 20 Julai - "Hanya tangki air dan reban ayam saja."
0 Komentar untuk "JENAYAH & MAHKAMAH : SELASA 21 JULAI 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI