HIBURAN : SELASA 21 JULAI 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : SELASA 21 JULAI 2009


Demam Bollywood di KL
KETIKA ini, demam Bollywood kembali melanda ibu negara apabila teatermuzikal, The Merchants of Bollywood (MOB) kini sedang hangatdipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya, Kuala Lumpur.


Anugerah Shout! 2009 capai matlamat
KEMUNCAKacara yang julung kali diadakan, Anugerah Shout! 2009 anjuran 8TVakhirnya melabuhkan tirainya pada malam Jumaat lalu dengan menyaksikankumpulan muzik indie baru, Bunkface mengungguli kemenangan dengan tigaanugerah.


Yasmin tak ralat putus cinta
PELAKONdan pengacara bernama Yasmin Hani Richardson ini sememangnya bukanlahseorang yang suka mencanangkan tentang kehidupan peribadinya.


Harry Potter dan tragedi yang menanti
NOVELHarry Potter and The Sorcerer's Stone karya J.K. Rowlings ini pertamakali menemui pembacanya pada tahun 1997. Kisah budak yang mempunyaikuasa magik luar biasa dan kehidupan di sekolah magik Hogwarts menjadifenomena luar biasa dan umpama tsunami melanda pembaca di seluruhdunia. Novel kanak-kanak remaja ini bukan sahaja telah membuktikanimpak luar biasa kepada pembaca tetapi juga telah mengubah sejarah danbentuk penerbitan buku kanak-kanak.








Cadangan potong adegan rempit, pondan dalam filem, drama
KUALA LUMPUR - Syarikat produksi filem dan drama perlu menanggungsendiri kerugian jika Lembaga Penapisan Filem (LPF) memotong adeganaksi pelesit rempit dan pondan daripada ditayangkan.


Malaysia raih 38 emas di Hollywood
KUALA LUMPUR - Malaysia melakar sejarah tersendiri apabila merangkul 59pingat dengan 38 daripadanya pingat emas pada Pertandingan SeniPersembahan Dunia 2009 (WCPA) di Hollywood, Los Angeles, AmerikaSyarikat pada 11 Julai hingga Ahad lalu.

Tak mungkin rindu Maia
MENJADI seorang bapa juga seorang ibu kepada tiga orang anak bukannya mudah.


Apa impak Shout! Awards?
PERTAMA kali dianjurkan, Shout! Awards 2009 yang diilhamkan oleh 8TVboleh dikatakan berlangsung dengan jayanya pada malam Jumaat lalu.Mencapai objektif dan matlamat utama, Shout! Awards menepati'janji-janjinya' dengan menyaksikan kemenangan bertumpu kepada merekayang berjaya mencipta revolusi dalam industri hiburan.


Abang Jacko salahkan Dr. Murray
LOS ANGELES - Penyanyi terkenal, Michael Jackson masih hidup hari inijika doktor peribadinya, Dr. Conrad Murray ( gambar ) meminta bantuankecemasan dengan segera selepas menyedari dia tidak sedarkan diri,lapor sebuah akhbar semalam.








Serik cinta VIP
KALAU ada formula atau barangkali strategi untuk menghindari kontroversi yangmenjadi mainan dan resam dunia hiburan, mungkin pelakon dan modeljelita berstatus ibu tunggal ini yang pertama mengangkat tangan untukmendapatkan bantuan terbabit.

'Tak manis saya buka mulut'
TIADA rahsia antara mereka. Segala pertanyaan dihuraikan dengan jawapan padatdan tepat serta penuh ketelusan dan mungkin kerana itu pasangan yangsudah lebih sembilan bulan menganyam cinta ini disenangi ramai.

Dengarnya...: Dahsyat betul gelagat artis wanita ini
SUDAH beberapa kali Cik Normah menulis mengenai seorang artis ini. Sudahpelbagai teguran diberikan, namun semua itu umpama mencurah air di daunkeladi. Semakin ditegur makin menjadi-jadi pula perangai kurangeloknya.

Berani cari kelainan
TEKAD untuk membawa anjakan dalam setiap apa juga produksi terbitansyarikatnya, Tall Order Productions mendesak Hans Isaac supaya sentiasaberani mencari pembaharuan dan kelainan meskipun berdepan pelbagaikekangan untuk merealisasikan impian besarnya itu.

Demam Bollywood landa KL
MENYAKSIKAN kali kedua pementasan muzikal ekstravaganza, The Merchants Of Bollywoodbersempena malam gala yang diadakan Jumaat lalu memberikan pelbagaitafsiran kepada Hip secara peribadinya.

Peserta versatil
FEBRUARI lalu, baru saja berakhir pertandingan akhir My Starz LG musim keduayang menobatkan peserta bernama Noriezuana Syed Shafudin atau Wana.Belum pun sampai setahun program itu bersiaran, pertandingan realitinyanyian yang disiarkan di TV3 itu kini sudah mula rancak melakukanhebahan awal mengenai sesi uji bakat yang bakal bermula awal bulandepan.

Syukur bakat terus dihargai
LEBIH 14 tahun mengabdikan diri sebagai anak seni, 2009 membentangkan laluan berbeza kepada pelakon berkarakter, Amyza Aznan.

Dengarnya...: Noniswara bernikah 31 Julai
SEKIAN banyak gosip mengenai pernikahannya diperkatakan, pelakon kelahiranKelantan, Noniswara cuma mampu menepis. Sedikit pun dia tidak melentingmalah dramatis yang pernah merasai kegagalan berumah tangga itu tidakpernah menyembunyikan status dirinya.

Dengarnya...: Metrowealth mencari 'toyol'
WAH,nampaknya Metrowealth (MIG) tak berhenti rehat langsung. Lepas satu,satu lagi filem diterbitkan mereka. Cik Normah dengar, kini MIG dalamperingkat praproduksi filem terbitan ke-36 yang diberi judul Alamak...Toyol! Filem bergenre komedi seram ini akan memulakan penggambaran pada11 Ogos 2009.

Musim ketiga I Wanna Be A Model semakin rancak
SIAPAKAH yang bakal menjadi juara I Wanna Be A Model musim ketiga. Saluran 8TVkini mempersembahkan finalis Top 16 yang berjaya memboloskan diri.Mereka terpilih daripada 800 orang yang mencuba nasib ke sesi uji bakatdi beberapa lokasi terpilih iaitu Pulau Pinang, Johor Bahru dan KualaLumpur
0 Komentar untuk "HIBURAN : SELASA 21 JULAI 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI