Nazir Razak: Saya Fikir Dana Itu Sah - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

Nazir Razak: Saya Fikir Dana Itu Sah

PETALING JAYA: Pengerusi CIMB Group, Datuk Seri Nazir Razak tampil menjelaskan mengenai kekecohan berikutan laporan oleh The Wall Street Journal bahawa dia mengesahkan menerima kira-kira hampir AS$7 juta (RM29.45 juta) daripada Perdana Menteri untuk diagihkan kepada ahli-ahli politik Barisan Nasional (BN).

"Bagi menguruskan PRU13 saya telah diminta oleh abang/presiden parti untuk segera membantu menyampaikan wang tunai kepada jentera parti," kata Nazir yang juga adik kepada Datuk Seri Najib Tun Razak.

Kenyataan itu dipetik daripada postingnya di Instagram.

Tambah Nazir, beliau beranggapan dan percaya dengan niat baik bahawa dana berkenaan datang daripada sumber "penjanaan dana politik yang sah'.

"Jumlah Keseluruhan telah diedarkan, saya tidak menyimpan walaupun satu sen," kata Nazir.

0 Komentar untuk "Nazir Razak: Saya Fikir Dana Itu Sah"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI