Surat AKuan Sumpah 30 Adun Selangor Boleh Buang kelaut!!! - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

Surat AKuan Sumpah 30 Adun Selangor Boleh Buang kelaut!!!

Ada orang tanya bagaimana dengan SURAT AKUAN SUMPAH (SD) diperbuat pada 13 Ogos di hadapan Pesuruhjaya Sumpah Petaling Jaya? Apakah surat itu terbatal sendiri??

Aku jawab BUANG KELAUT DENGAN 2 ADUN PAS SEKALI!

“Dengan ini saya mengesahkan bahawa saya tidak lagi mempunyai kepercayaan kepada Tan Sri Dato’ Seri Abdul Khalid bin Ibrahim ahli Dewan Undangan Negeri kawasan pelabuhan Klang sebagai Menteri Besar Selangor.

“Saya mengesahkan juga bahawa saya ada kepercayaan penuh kepada Dato Seri Dr Wan Azizah binti Wan Ismail, Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Kajang untuk dilantik sebagai Menteri Besar Selangor,” kenyataan dari surat bersumpah dipetik.

0 Komentar untuk "Surat AKuan Sumpah 30 Adun Selangor Boleh Buang kelaut!!!"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI