HIBURAN : AHAD 23 MEI 2010 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : AHAD 23 MEI 2010

Mael pukul anak, hisap dadah!
HUH.. Apa nak jadi dengan dunia sekarang. Kes buang bayi pun tak habis-habis diperkatakan lagi, ni dah tambah kes lain pula. Kes pukul anak! Joyah cukup tak faham dengan segelintir artis tanah air kita ni, nak kata tak sekolah nanti marah pula. Tapi kadangkala perangai yang mereka tunjuk memang lagi teruk daripada orang yang tak sekolah.

Bung ke penjara, Zizie melaram sakan
ALAMAK, kena penjara tu. Huh, naik seram pula bulu betis Joyah apabila mahkamah menjatuhkan hukuman penjara sebulan dan denda RM1,000 ke atas ahli parlimen Datuk Bung Mokhtar Radin atas kesalahan berpoligami tanpa kebenaran.

Rahsia hati Haliza Misbun
HALIZA Misbun mempunyai alasan sendiri untuk menjadi anak dara tua (andartu) atau anak dara lanjut usia (andalusia). Pertanyaan ‘bila nak kahwin’, ‘bila nak merasa nasi minyak awak’ dan ‘bila nak berdua’ juga kerap kali singgah di telinganya.

Natasha Hudson ratu ciplak?
ENTAH apa malang nasib aktres Natasha Hudson apabila dihimpit dengan dugaan besar tatkala langkah kaki baharu mencecah ke lantai industri rakaman. Lebih tragis ia berlaku di kala diri mahu dikenali sebagai penyanyi profesional yang bukan bersandarkan kepada paras rupa sahaja.

Radja belum ‘berkubur’
KALAU sebut sahaja nama kumpulan ini, pasti ramai yang angguk kepala tanda mengenali mereka yang cukup popular dengan lagu Jujur pada satu ketika dahulu.

"Cintaku jujur di Kuala Lumpur"
ADA sebab untuk si janda anak satu ini cepat jatuh cinta kepada Malaysia. Bukan sekadar untuk menambah poket dan rezeki buat menambah koleksi Hermes atau Gucci, sebaliknya Rossa benar-benar telah ‘jatuh cinta’ kepada negara yang satu ini.

Cerita tukang urut sejenis
ADEGAN peluk memeluk, urut mengurut dan babak dengan bumbu penuh berahi termuat dalam karya terbaru pengarah muda, Shuhaimi Lua. Karya berjudul Chukang yang dianggap 'panas' ini dapat dilihat di beberapa laman sosial meskipun tidak ditayangkan di mana-mana stesen tv tempatan.

The 5 belum berkubur
ENTAH di mana silapnya, kumpulan yang asalnya tiga orang ini hilang terus di persada muzik tempatan walaupun ramai yang cukup kenal dengan lagu Separuh Masa satu ketika dahulu.

Sakit dapat, malu dapat!
Bukan sahaja berdarah kepala, tapi terpaksa menerima tiga jahitan. Itulah yang berlaku pada pemenang tempat ketiga pertandingan Raja Lawak musim pertama, Johan akibat perselisihan faham dengan seorang pengarah baru-baru ini.

Ke mana hala tuju mereka?
SABAN tahun kita disogokkan dengan pelbagai anugerah yang ada dalam Malaysia yang kadangkala tak diketahui hala tujunya. Memang hadiah-hadiah yang ditawarkan cukup lumayan hingga membuatkan ramai yang teruja.

Amy tidak putus asa
Orang kata, kalau sudah belum sampai masanya, buat macam mana sekalipun hajat yang ditunggu tetap tidak tiba jua. Tapi ia bukanlah penyebab untuk seseorang berputus asa.

Tuah belum sedia jadi suami
Saya masih berusaha mencari. Dalam usia sebegini, memang ramai yang bertanya. Tapi Alhamdulillah keluarga tidak pernah mendesak. Bagi saya, keperluan dan dan tanggungjawab diri perlu di utamakan berbanding mulut orang.

Kemunculan yang dinanti
KUMPULAN Wondergirls merancang satu kelainan buat semua peminat di seluruh dunia yang menantikan kemunculan album mereka pada bulan ini.

Papa aku jahat – Christina
DIVA Hollywood, Christina Aguilera mengakui bahawa dia tidak pernah merasai kasih sayang daripada insan bergelar bapa sejak zaman kanak-kanak dan terus ke hari ini.

Agnes Monica tidak peduli
AGNES MONICA kini dikatakan mempunyai hubungan cinta dengan pelakon drama bersiri, Rezky Aditya. Namun Agnes tidak pernah membuat pengakuan terhadap khabar yang sedang menular itu. Apabila Rezky dilanda masalah, Agnes tidak mahu campur tangan dalam masalah tersebut.


6ixth Sense
INI bukan album pertama mereka tetapi sudah melepasi fasa getir yang cukup menaikkan nama lima anak muda ini untuk dikenali di Malaysia. Dengan terhasil + - x / (campur tolak kali bahagi), ia menghasilkan momentum yang cukup kuat kepada 6ixth Sense.


Terjemahan karya Dalang
ADA orang menganggap guru yang paling hebat adalah pengalaman. Tapi ada juga yang mengatakan pelajaran dan ilmu yang ditimba itu juga tidak boleh dipandang enteng memandangkan itulah yang menjadi kayu ukur.


Artis popular di Karnival Suara Malaysia!
LEBIH 15 artis Malaysia dan Singapura bakal berkampung di Johor Bharu untuk bersama pengunjung Karnival Suara Malaysia yang dianjurkan akhbar Mingguan Malaysia, hujung minggu depan.



Mizz Nina cipta nama sendiri
JUJURNYA, bunga yang baru mekar ini ada gusar di dalam hati. Takut-takut yang difokuskan tentang dirinya bukan hasil kerjanya sebaliknya hal-hal peribadi.

Angin cinta Fasha-Rizal
PANAS yang tercipta oleh aktres bernama Fasha Sandha pernah mencapai suhu kemuncak dan pada tahap itu dia pernah tidak dihiraukan media arus perdana buat seketika. Enggan menoleh dan nekad membaiki diri, tahun 2010 menjadi titik untuk Fasha bangkit fokus, katanya kepada karier yang dicintai.

Kekecewaan Utopia
AFEE Utopia menyokong cadangan Skim Wajib Siar Lagu di radio yang dibentangkan ketika sesi taklimat mengenai pelaksanaan skim itu di Finas baru-baru ini.

Sherry kembali jadi pramugari
GADIS bernama Syarizad Ibrahim ini nekad meninggalkan tanah air. Bertukar profesion dengan kembali menjadi pramugari setelah merasa asam garam dunia selebriti, gadis yang mesra disapa Sherry ini bakal meninggalkan Malaysia selama tiga tahun.

Audrey bertukar Chanel
GADIS berusia 34 tahun ini pemilik bibir yang seksi dan unik. Merenung ke arah mulut mungilnya berbicara, membuatkan khalayak turut terikut-ikut gerak bibirnya.

Dangdut muzik terbaik Indonesia

KEMUNCULAN bakat baru menjadikan perkembangan muzik Indonesia semakin rancak kini. Fenomena ini sentiasa diteliti oleh Julia Perez sambil menyatakan bahawa dangdut adalah muzik terbaik Indonesia.

Penyamaran Ed
JEJAKA ini merupakan anak kelahiran England namun dia berjaya mengukir nama di Hollywood. Ed Westwick malah mampu bertutur dalam loghat Amerika.



Motif filem Chukang?
DIVA dapat SMS daripada teman meminta Diva menonton filem Chukang yang hanya disiarkan di laman Youtube. Khabarnya Chukang bakal dipertandingkan pada Festival Filem Malaysia ke-23 kelak.

Suami dua alam
PANAS, panas, panas! Meruap gegendang telinga Diva dimasuki berita daripada seorang teman yang Diva namakan si Gagak Hitam. Al-kisahnya tertancap ke batang tubuh seorang pelakon wanita yang boleh tahan popularlah juga saat ini.


Buah hati Marsha
SUDAH selalu sangat Diva dihubungi sumber yang rata-ratanya terdiri daripada peminat yang rajin berjalan-jalan di pusat-pusat beli-belah di Kuala Lumpur.

Double Trouble di Stadium Larkin
SAYA sungguh berpuas hati dengan konsert Double Trouble di Kuala Lumpur tempoh hari. Teruja apabila saya mendapat tahu satu lagi konsert Double Trouble akan diadakan di Stadium Larkin, Johor Bahru.

Along, Zila pakej?
BILA hati sudah ada cinta yang membara, pastinya takut untuk berpisah walau seketika. Itu agaknya yang sedang dialami oleh Along dan Zila, pasangan yang baru bernikah pada 23 Januari lalu.


MUH cari vokalis?
TIDAK dinafikan, keserasian di antara penyanyi Black dengan grup Meet Uncle Hussain nampak berjalan lancar. Malah Black dapat menyanyikan lagu-lagu MUH dengan baik dan tersendiri.


Cerita restoran David Teo
DIVA sudah beberapa kali merasa masakan di restoran David Teo di The Mines Shopping Center.


Dynas nak kuruskan badan dahulu
APABILA Diva terima mesej yang berbunyi 'itu pengalaman paling hebat yang pernah saya alami, tak sangka perasaan itu sebegitu indah dan melengkapkan erti hidup buat saya', hati Diva jadi terkesan dengan gambaran hati yang mahu dikongsikan oleh pelakon jelita Dynas Mokhtar yang selamat menimang cahaya mata hasil perkahwinannya dengan Mohd. Hafizy Mohd. Hafiz sejak 15 Mac 2008.

Hotel Mania difilemkan
DALAM sibuk-sibuk menganalisis perihal artis, Diva sebenarnya tergolong dalam kelompok hantu TV.


Norish dah jadi baik
DIVA senang hati bila diberitahu yang pelakon berbakat besar yang berjaya membawakan watak orang kurang upaya dalam Asmaradana ini sudah berubah.
0 Komentar untuk "HIBURAN : AHAD 23 MEI 2010"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI