JENAYAH & MAHKAMAH : AHAD 23 MEI 2010 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

JENAYAH & MAHKAMAH : AHAD 23 MEI 2010

Mahaguru kung fu ditahan
KUALA LUMPUR 22 Mei - Jika dalam filem, mahaguru kung fu Wing Chun iaitu Ip Man sanggup mempertaruhkan nyawa untuk membela warga China, namun keadaan sebaliknya pula berlaku di sini, apabila mahaguru aliran kung fu tersebut di negara ini ditahan polis setelah disyaki menipu orang ramai.

Anak cacat punca bunuh diri
KUALA LUMPUR 22 Mei – Polis percaya tindakan pasangan suami isteri rakyat India yang nekad terjun dari tingkat 29, Kondominium Villa Scott, Brickfields kelmarin, disebabkan kerana kecewa memiliki seorang anak yang cacat mental.


Penarik kereta berlagak samseng
KUALA LUMPUR 22 Mei – Seorang pemandu teksi melahirkan rasa tidak puas hati terhadap penarik kereta yang diupah oleh sebuah bank kerana cuba berlagak samseng dengan menceroboh kawasan rumahnya di Desa Surada, Kajang dekat sini Khamis lalu.

Pusat kecergasan lelaki gay diserbu lagi
PULAU PINANG 22 Mei - Walaupun pernah diserbu lebih 10 kali sejak tahun lepas, sebuah premis yang berselindung di sebalik operasi pusat kecergasan di sini, disyaki terus berdegil apabila menawarkan khidmat seks bagi golongan gay.

Permohonan permit ceramah PKR ditolak
SEREMBAN 22 Mei - Polis daerah ini menolak dua permohonan permit ceramah pakatan pembangkang di Kampung Nyatoh dan Taman Bandar Ekar, Rantau dekat sini pada Selasa depan atas faktor keselamatan.
0 Komentar untuk "JENAYAH & MAHKAMAH : AHAD 23 MEI 2010"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI