JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 24 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 24 OGOS 2009

9 alasan Beng Hock bunuh diri
KUALA LUMPUR 23 Ogos - Persoalan tentang punca kematian Teoh Beng Hockyang jatuh dari tingkat 14 Plaza Masalam, Shah Alam, lebih sebulan laluhampir terungkai apabila dua pakar patologi sependapat bahawaSetiausaha Politik Exco Selangor itu telah membunuh diri.

Kartika tak sabar menanti disebat
IPOH23 Ogos - Kartika Sari Dewi Shukarnor bakal mencatat sejarah sebagaiwanita pertama yang akan disebat akibat kesalahan meminum arak dinegara ini.







Usah sensasi hukuman sebat
KUANTAN:Hukuman sebat dan perintah tahanan penjara terhadap model sambilan,Kartika Sari Dewi Shukarno, 32, sudah diputuskan Mahkamah TinggiSyariah, di sini dan semua pihak perlu akur serta menghormati keputusanditetapkan tanpa perlu menimbulkan banyak persoalan.

Model kes arak ke penjara hari ini
SUNGAISIPUT: Model sambilan, Kartika Sari Dewa Shukarno, 32, yang akan dibawake Penjara Wanita Kajang hari ini, tetap dengan keputusannya mahumenjalani hukuman sebatan seperti diputuskan Mahkamah Tinggi SyariahKuantan.

Duit JKM habis beli nombor, arak
GEMAS:Segelintir penerima bantuan Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) dinegeri ini menyalahgunakan bantuan yang diterima mereka untuk membelinombor ekor dan minuman keras.

Empat wartawan asing didakwa hasut puak Penan
KUCHING:Empat warga asing antara disyaki terbabit dengan kejadian ratusanpenduduk kampung masyarakat Penan di kawasan Marudi, bertindak membuathadangan jalan raya sejak Jumaat lalu, bagi menghalang pekerjapembalakan masuk ke kawasan yang didakwa sebagai tanah hak adat (NCR)mereka.

Lelaki murung kelar leher sendiri
KUALATERENGGANU: Seorang pemuda berusia 22 tahun yang menghidap sindromkemurungan sejak dua tahun lalu, mengelar leher sendiri dengan kacacermin tingkap di rumahnya di Kampung Pulau Rusa di sini, malam Rabulalu selepas dikatakan tidak tahan mendengar leteran dan dimarahiibunya setiap hari.

'Tiada bukti bahan letupan ada kaitan pengganas'
KUALALUMPUR: Polis belum menemui bukti yang boleh mengaitkan penemuan limabungkusan bahan letupan bersama empat peletusnya (detonater) di satupenempatan pendatang tanpa izin di hutan Bukit Kiara View, Desa SriHartamas di sini, Jumaat lalu dengan mana-mana kumpulan atau kegiatanpengganas.

5 pendatang ditahan bersama kulit kayu tangar
KUDAT: Pasukan Gerakan Marin (PGM) daerah ini menahan lima lelaki bersamakira-kira empat tan kulit kayu tangar (bakau) dalam sebuah bot danpondok di kawasan kayu bakau di Sungai Bongkol, Pitas, awal pagi Khamislalu.
0 Komentar untuk "JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 24 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI