JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 10 OGOS 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 10 OGOS 2009

Inkues: 3 pakar patologi beri keterangan hari ini
SHAH ALAM 9 Ogos - Tiga pakar patologi dari tiga buah hospital akanmemberi keterangan dalam inkues siasatan kematian Setiausaha PolitikExco Selangor, Teoh Beng Hock yang akan bersambung di Mahkamah Koronerdi sini, esok.



Gadis ditikam, disimbah asid selepas dirogol
GUA MUSANG 9 Ogos - Seorang lelaki ditemui mati setelah bertindak kejam- memperkosa, menikam dan kemudian menyimbah asid untuk membunuh anaktirinya di sebuah ladang getah dekat sini hari ini.

Warga emas ditahan simpan hampir satu tan gula
PENGKALANKUBOR 9 Ogos - Seorang warga emas ditahan kerana disyaki menyimpanhampir satu tan metrik gula yang dipercayai cuba diseludup ke negarajiran dalam serbuan di di Kampung Genting dekat sini semalam.

Lelaki maut ditetak
KUALALUMPUR 9 Ogos - Seorang pekerja kilang plastik ditemui mati dibunuh diluar rumahnya di Kampung Melayu Sungai Buloh dekat sini awal pagi ini.








Kelas agama tanpa tauliah diserbu
SEREMBAN:Sebuah kumpulan diketuai golongan profesional serta mensasarkangolongan muda untuk mempelajari ilmu agama dan dikenakan tindakan diSelangor tahun lalu, diserbu dalam operasi bersama Jabatan Agama IslamNegeri Sembilan (Jains) dan polis di sini, semalam.

Cikgu dakwa kerap diganggu guru besar
MELAKA:Seorang guru sebuah sekolah kebangsaan di Ayer Molek dekat sini, kinidalam dilema apabila terpaksa mengambil cuti sakit sehingga tiga mingguselepas mendakwa menjadi mangsa gangguan seksual guru besar sekolahnya,sejak sebulan lalu.

Wanita dakwa kena rogol rakan suami
KUANTAN:Seorang wanita beranak dua mendakwa dicekik sebelum dirogol seoranglelaki yang juga rakan suaminya ketika tidur di rumahnya, di Beserah,di sini petang kelmarin.

Penyeludup terbalik perahu
TUMPAT: Penyeludup beras dari Thailand ke negara ini dikesan menggunakan taktikmenterbalikkan perahu bersama barang yang diseludup di Sungai Golok,semata-mata mahu menggagalkan cubaan pihak berkuasa menahan mereka.

Warga emas jadikan rumah transit gula
TUMPAT:Seorang wanita warga emas ditahan pihak berkuasa kerana membenarkanrumahnya dijadikan lokasi transit untuk kegiatan penyeludupan yangdidalangi seorang rakannya untuk menyeludup gula dan minyak masak kenegara jiran dekat Kampung Geting di sini, malam kelmarin.

5 beranak disyaki terbabit sindiket judi, along ditahan
KUALALUMPUR: Sepasang suami isteri berumur antara 30 hingga 40 tahun ditahanbersama tiga anak mereka dalam serbuan di sebuah kediaman mewah tigatingkat di Desa Park City, Kepong, di sini, semalam, kerana dipercayaiterbabit dalam sindiket perjudian dan along yang mampu memberikanmereka pendapatan antara RM1 juta hingga RM1.5 juta sebulan.
0 Komentar untuk "JENAYAH & MAHKAMAH : ISNIN 10 OGOS 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI