Jangan Sekadar Sokong Kosong - Tajuddin - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

Jangan Sekadar Sokong Kosong - Tajuddin

KUANTAN: Sikap suka membodek dan hanya menunjukkan 'sokongan kosong' dalam kalangan anggota dan pemimpin Umno terhadap Presiden Datuk Seri Najib Tun Razak perlu dihindar.

Anggota Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman berkata, sebaliknya, sokongan harus diterjemahkan dengan melakukan gerak kerja bagi memastikan kemenangan parti dalam pilihan raya umum akan datang.

"Apabila orang sokong, kita pun nyatakan sokongan untuk membodek, kalau kita sokong, sepatutnya kena kerja kuat untuk pastikan parti terus kukuh dengan menarik rakyat supaya terus bersama parti," katanya ketika berucap merasmikan Persidangan Perwakilan Pemuda Umno Bahagian Indera Mahkota di sini malam tadi.

Tajuddin berkata komitmen kebanyakan anggota dan pemimpin Umno pada masa kini juga lebih bersifat seperti melepaskan batuk di tangga tanpa bersedia menghadapi cabaran.

"Rata-rata rakyat tidak ramai yang bercakap elok tentang kerajaan, ini menandakan kita berhadapan masalah dan kalau tidak ditangani, mungkin prestasi parti dalam pilihan raya akan datang lebih merosot," kata Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani itu.

Sehubungan itu, katanya anggota Umno perlu berubah dan kembali kepada landasan asas perjuangan parti sebelum ini yang memberi khidmat kepada rakyat, agama, bangsa dan negara.-- Bernama

0 Komentar untuk "Jangan Sekadar Sokong Kosong - Tajuddin"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI