SUKAN : SELASA 19 MEI 2009 ( LIGA SUPER ) - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

SUKAN : SELASA 19 MEI 2009 ( LIGA SUPER )

NS tak mahu ambil mudah jumpa Pahang
Oleh Mohd Amin Jalil
bhsukan@bharian.com.my

JURULATIH Negeri Sembilan, Wan Jamak Wan Hassan mengingatkan pemain skuad itu tidak mengambil mudah cabaran Pahang selepas mencatat kemenangan dalam saingan Liga Super, Sabtu lalu, sebaliknya harus berwaspada sambil mengekalkan persembahan cemerlang bagi menjamin keputusan memuaskan sebaik turun di Stadium Darulmakmur, malam ini.

Menurutnya, pemain perlu sedar bahawa pasukan sudah banyak kehilangan mata dalam perlawanan sebelum ini dan setiap kesilapan tidak harus diulangi lagi kerana ia bukan saja akan menggugat kedudukan pasukan dalam carta malah misi memburu kejuaraan liga, musim ini.

“Saya berharap pemain dapat mengekalkan persembahan cemerlang mereka dan berusaha memastikan tiga mata mampu diperoleh sekali pun beraksi di gelanggang lawan.

“Saya yakin mereka mampu melakukannya bukan kerana kedudukan Pahang berada dalam kelompok di dasar liga tetapi sememangnya mereka keupayaan melaksanakannya,” katanya.

Beliau juga mahu ayam tambatan pasukan itu, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak lebih tenang di kawasan pintu gol lawan bagi memastikan penyudahan lebih tepat dapat dilakukan.
0 Komentar untuk "SUKAN : SELASA 19 MEI 2009 ( LIGA SUPER )"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI