"Mereka memutuskan untuk singkirkan saya" - Murugiah - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

"Mereka memutuskan untuk singkirkan saya" - Murugiah

"Mereka memutuskan untuk singkirkan saya" - Murugiah

SEREMBAN: Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Senator Datuk T. Murugiah dari Parti Progresif Penduduk (PPP) mahu menemui Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bagi memberi penjelasan berhubung dakwaan politik wang terhadapnya.

Murugiah berkata, beliau terkejut apabila mengetuai daripada media mengenai keputusan Majlis Tertinggi PPP semalam yang mahu memecatnya atas alasan mengamalkan politik wang.

KOMEN PERDANA MENTERI

Mengulas mengenai Majlis Tertinggi PPP yang meluluskan usul memecat Murugiah kerana didakwa terbabit politik wang, Najib berkata, beliau perlu meneliti terlebih dahulu perkara berkenaan.

"Saya tak tahu apaapa (berhubung perkara itu) melainkan menerusi akhbar," kata Najib di Pekan semalam.

Ditanya kedudukan Murugiah dalam kabinet, Najib berkata: "Saya kena fikir dulu".


Pelik, seorang menteri yang prihatin kepada rakyat di buang parti
0 Komentar untuk ""Mereka memutuskan untuk singkirkan saya" - Murugiah"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI