HIBURAN : ISNIN 25 MEI 2009 - AHMAD PAZIL BIN MD ISA

AHMAD PAZIL BIN MD ISA

BERITA INFORMASI TERKINI

Facebook

HIBURAN : ISNIN 25 MEI 2009


Rahsia Orkes Nirwana bertahan 44 tahun
ORKES Nirwana Johor Bahru (ONJB) merupakan kumpulan muzik yang palinglama bertahan dalam industri muzik tanah air iaitu selama 44 tahun.


Dimensi baru Siti Nurhaliza
BIARPUNsudah menjalani kehidupan sebagai anak seni selama 14 tahun, namapenyanyi tersohor ini tidak pernah terlepas daripada menjadi bahanmulut masyarakat setiap kali berakhirnya sesebuah acara anugerah muzikmahupun pertandingan.


Mak Keydah terkilan dengan TV
BILAsebut nama Raja Hamidah, tidak boleh tidak kita pasti akan teringatdengan pengarah yang tidak asing lagi, Allahyarham Salleh Ghani.


Astro optimis dengan Mustika
STESEN berbayar terulung negara, Astro sememangnya tidak dinafikansering tampil dengan idea baru lagi kreatif dalam menarik lebih ramailagi masyarakat untuk melanggan Astro.




Adlin sekadar tersenyum
PENANTIAN sekian lama Adlin Aman Ramli,37, dalam menjejaki seorang darauntuk dijadikan suri hidup bagi mengisi kekosongan diri usai sudahpetang Jumaat lalu, sehari sebelum ulang tahun kelahirannya.


Aleesya bikin Emran buntu
BUKANmudah untuk menjadi seorang bapa, apalagi bila baru sahaja mendapatanak pertama. Terpaksa mendengar tangisan anak hampir setiap hari dankena pula melayan ragam isteri yang masih lagi berpantang, kecekalandan kekuatan diri amat diperlukan.


Gisele hamil zuriat sulung
GISELEBUNDCHEN dilaporkan kini sudah hamil anak sulung hasil perkongsianhidupnya bersama suaminya, Tom Brady. Menurut RadarOnline , supermodelberusia 28 tahun itu sudah mengumumkan mengenai berita gembira tersebutkepada rakan-rakan rapatnya.


Bogel untuk buang imej bersih
ZACEFRON mempunyai cara tersendiri bagaimana mahu membuang imej remaja danbersih yang diraihnya hasil populariti lakonannya menerusi siri filemHigh School Musical .





Oh! Aleesya
TIDAKperlu lagi meneka bagaimana rupa paras puteri sulung bintang filemMelayu, Erra Fazira apakah dia secantik ibunya atau mewarisi ketampananbapanya, Engku Emran Engku Zainal Abidin.

Gafim tak paksa penerbit
KATAsepakat di antara Gabungan Persatuan Karyawan Filem Malaysia (Gafim)dan Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) sudah diperjelaskan bagimerealisasikan skim caruman KWSP kepada anak seni.

Emelda bertakhta di hati 'Sultan Mahmud'
DIIRINGImotosikal berkuasa besar, pasangan mempelai Adlin Aman Ramlie danEmelda Rosmila Abdul Hamid tiba di pintu masuk hadapan Dewan Bankuet,Bangunan Perak Darul Ridzuan disambut dengan alunan muzik keroncongdimainkan oleh kumpulan Klasik serta ahli keluarga kedua-dua pihak,sebelum melangkah ke pelamin untuk majlis persandingan yang amatbermakna bagi kedua-duanya, malam kelmarin.

Kembali bermimpi bersama Dream Music
BELUMsampai setahun beroperasi, Dream Music, anak syarikat kepada DreamChorus cuba menongkah arus di saat pasaran muzik semakin suram. JikaDream Chorus lebih cenderung ke arah muat turun secara digital,kehadiran Dream Music yang baru ditubuhkan sejak lima bulan laluternyata memberi sinar dan harapan baru kepada dua bakat baru, SheilaAbdull dan Ian Helmy.

2 Marhalah santapan jiwa
SESUATUyang menarik mengenai industri hiburan tempatan sejak akhir-akhir iniialah kecenderungan produser drama dan filem menerbitkan karya berunsurkerohanian.

Tiada hasrat tiru suara sesiapa
ADAyang menggelarkan dirinya sebagai Jacyln Victor versi lelaki keranamemiliki suara yang bernada tinggi. Kelebihan suara semula jadinyamembuatkan dirinya cepat dikenali di dalam industri ini biarpun diahanyalah seorang pendatang baru dalam arena ini.

Dengarnya... David terus rancak buat filem
ANTARAproduser yang Cik Normah boleh angkat tangan tanda hormat ialah siDavid Teo dari Metrowealth Movies Production. Yalah, ketika kebanyakanproduser lain agak semput untuk menghasilkan filem, dia pula gigihkeluarkan satu demi satu filem dalam pelbagai genre.

Dengarnya... Shamsul teruja filem hantu
KALAUtidak silap Cik Normah, si pengarah dan pelakon muda, Shamsul Yusofteringin untuk menghasilkan filem dalam genre komedi romantik pulaselepas berhempas pulas dengan beberapa kisah aksi seperti Evolusi KLDrift dan Evolusi KL Drift II, serta Bohsia. Maklumlah, siapa yang takpenat kalau asyik beraksi sana dan beraksi sini. Sekali-sekali kenalahtenangkan diri.

Dengarnya... Pelakon ternama belum dapat bayaran
BARU-BARUini, Cik Normah dengar, kecoh juga orang filem bercerita mengenaisebuah produksi yang baru menghasilkan filem bertemakan kasih-sayang.Khabarnya, filem terbabit sudah pun selesai penggambaran. Cik Normahpun agak terkejut, sebab rasanya baru saja filem itu dilancarkan,tau-tau sudah siap pula.

Info TV: Bijak Wang didik pengguna urus kewangan di TV3
KEMAHIRANmengurus kewangan peribadi harus ada pada setiap pengguna. Penggunayang bijak dan peka terhadap perbelanjaan seharian akan mendapatmanfaatnya, apatah lagi semasa kegawatan ekonomi yang sedang kita alamisekarang.






Ada hubungan
KUALA LUMPUR: “Ustaz (Akhil Hayy) pernah buat pengakuan mengenai hubungannya dengan penyanyi wanita itu dan meminta izin untuk berkahwin dengannya.

Erra, suami tunaikan janji
APAPUN spekulasi yang pernah dikaitkan dengan gambar anaknya sebelumini, ia tidak sedikitpun menghalang pelakon popular Erra Fazira dansuaminya, Ketua Pegawai Operasi Suria FM, Engku Emran Engku ZainalAbidin untuk menunaikan janji kepada pihak media yang menunggu sekianlama untuk merakamkan wajah puteri kesayangan mereka, Engku Aleesyabuat tatapan peminat.

Emelda permaisuri Adlin
IBARAT Sultan Mahmud Melaka dalam teater muzikal Puteri GunungLedang, pelakon dan pengarah Adlin Aman Ramli, 38, nampak segak sewaktumelangkah masuk dalam dewan majlis persandingan yang berlangsung diDewan Bankuet, Bangunan Setiausaha Kerajaan (SUK) Negeri Ipoh, Perakkelmarin.

Hollywood: Beli baju saiz kecil
PELBAGAI cara sanggup dilakukan untuk tampil kurus, bergaya danmenarik. Apatah lagi, apabila membabitkan diri dalam pentas yang penuhglamor, pasti ketrampilan menjadi fokus utama.

Usaha ikhlas pelajar UiTM
IBARAT genggam bara api biar sampai jadi arang, kesuntukan masa danperuntukan kewangan tidak menghalang pelajar Fakulti Teknologi Kreatifdan Artistik (FACT) Universiti Teknologi Mara (UiTM) menghasilkan filemcereka.

Cinta Gila capai sasaran
GANDINGAN mantap pelakon kacak kelahiran Singapura Aaron Aziz danRita Rudaini selaku teraju utama menjadi tarikan dalam drama bersirisebanyak 26 episod, Cinta Gila terbitan Global Station Sdn Bhd.

Usah perbesar 'cinta' kami
BIARPUN pertama kali dipertemukan di lokasi penggambaran, duapelakon baru yang makin mencipta nama, Intan Ladyana, 27, dan KamalAdli, 23, tiada masalah menjalin kemesraan dan meluahkan perasaan cintauntuk menjayakan watak diserahkan.

Depan Mata: Cukuplah tabur fitnah
"CUKUP-CUKUPLAH tabur fitnah, ia dosa besar." Hanya itu yang mampudikatakan Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, 30, apabila masih ada wakilmedia bertanya mengenai gosip suaminya, Datuk Seri Khalid Mohd. Jiwamenikah dengan pelakon jelita, Rozita Che Wan di Alor Setar, Kedah,baru-baru ini.

Wajah eksklusif Astro
KREDIBILITI dan populariti Afdlin Shauki sebagai pelakon, pengarah,penyanyi, pengacara dan penerbit terus mendapat kepercayaan pihakAstro. Afdlin menyambut ulang tahun ke-38 pada 19 Mei lalu turutdipilih sebagai wajah ekslusif menerusi Saluran 132 (Astro Warna)stesen televisyen satelit itu.

Ikhwan makin selesa jadi Bong
KESERASIAN watak dilakonkan membolehkan Mohd Khairul Ikhwan Rosli,26, atau Ikhwan berasa selesa sepanjang terbabit dengan pembikinan Bonguntuk musim terbaru.

Tiga produksi serentak
BUKAN satu atau dua tapi tiga produksi berjalan serentak sepanjangbulan ini. Begitulah produktifnya MIG Productions Sdn Bhd sepanjang Meimembabitkan drama 13 episod 3 Serumah, e-toyol.com (20 episod) dantelefilem Naik Hantu. Itu belum lagi perancangan menghasilkan dua filemdengan genre aksi komedi dan seram.

SOSEH SOSEH: Pelakon terlebih manja
PERSEPSI masyarakat sebagai peminat lebih mudah menilai artisberdasarkan apa yang mereka lihat sama ada menerusi TV, pawagam mahupunpersembahan pentas.

SOSEH SOSEH: Makan berhimpit sambut Hari Ibu
TANGGAL 10 Mei adalah hari yang penuh bererti buat insan yangbergelar ibu. Ini kerana, pada hari berkenaanlah pengorbanan seorangibu diraikan secara meriah seluruh dunia.

Rakan Budak Setan
LEBIH dikenali sebagai peserta Akademi Fantasia 6 (AF6), tetapiAhmad Nubhan Ahmad bakal menempa arena lakonan dengan watak Sapi dalamfilem ‘Lagenda Budak Setan’, selaku rakan kepada Budak Setan.
0 Komentar untuk "HIBURAN : ISNIN 25 MEI 2009"

ISU SEMASA

LIKE FACEBOOK

Networkedblogs

Popular Posts

BERITA HARI INI